مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مقابل اینتر صحبت کرد.

مارادونا:” یک فقدان بسیار مهم برای دنیای فوتبال است. کاری که در سال 86 انجام شد در ذهنم ثبت شده است. در آن زمان 14 ساله بودم. کلمه ای برای گفتن ندارم. همه ناراحت هستیم.”

بازی :” از ابتدا تا انتها بازی خوبی داشتیم. جدی و با شخصیت بازی کردیم. سه امتیاز بسیار مهم داشتند و بهترین عملکردمان را داشتیم. برای بازیکنان خیلی خوشحال هستم. ”

اختلافات با ویارئال:” فوتبال همین است و مقابل ویارئال لایق سه امتیاز بودیم. مهم این است که همه تلاش خود را درون زمین داشته باشیم.”

هازارد:” به بازی کردن نیاز دارد تا دوباره احساسات بازی را پیدا کند.”

چرا این قدر جدی هستید؟” من جدی نیستم بلکه خوشحال هستم. اما امروز خبر غم انگیزی را شنیدیم و کمی هم خسته هستم اما خوشحالم.”

بهتر شدن رئال مادرید در بازیهای بزرگ:” یک بازی عالی داشتیم. این یک فینال بود و با شخصیت و جدیت بازی کردیم. لیاقت سه امتیاز را داشتیم و می دانستیم که این خیلی مهم است.”

چمپیونزلیگ اتفاق خیلی خاصی است:” با رفتاری متفاوت با بازی مقابل ویارئال موافق نیستم. کار به تساوی کشیده شد چرا که این اتفاق ممکن است رخ بدهد. بازی خوبی داشتیم. امروز بازی را کنترل کردیم و گل زدیم. این مسیری است که باید ادامه بدهیم. تیم با روحیه و جدیت ظاهر شد.”

مارادونا:” شب تلخی بود، نه تنها برای دنیای فوتبال بلکه برای کل دنیا. اسطوره ام فرانچسکولی بود اما مارادونا بازیکنی بود که همه دوست داشتیم. بازیکن بی نظیری بود. این شانس را دارم که بگویم بازیکن بی نظیری بود.”

پیروزی بزرگ بدون راموس و بنزما :” نمی دانم که کامل ترین بازی ما بود یا نه اما سه امتیاز ارزشمند کسب کردیم. طلسم نبردن بدون راموس را شکستیم و این حاصل تلاش تیم است.”

لوکاس وازکز:” بازیکن مهمی برای ماست. همیشه درون زمین ظاهر می شود. تلاش او درون زمین را تحسین کرده ام. از او راضی هستم. محصول آکادمی است و رئال مادرید با قلب خود ظاهر می شود. آینده اش؟ لایق ماندن است. ببینیم چه می شود.”