مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با پیروزی در دو بازی رفت و برگشت مقابل اینتر تا حد زیادی از بحران در چمپیونزلیگ خارج شد چرا که رئال با دو تساوی از دو بازی بعدی صعودش را قطعی می کند. البته اگر رئال در مقابل شاختار پیروز شود کار صعودش راحت می شود و بازی مقابل گلادباخ تشریفاتی خواهد بود و صرفا می توان از ان به عنوان جنگ صدرنشینی یاد کرد.

به هر صورت رئال در اروپا با پیروزی در سن سیرو نفس راحتی کشید و خطر نزول به لیگ اروپا یا حذف از مرحله گروهی را از بین برد. حالا اما نوبت تمرکز روی لالیگاست. حقیقت این است که شرایط رئال در لالیگا خوب نیست. رئال در دو بازی اخیرش در لیگ اسپانیا فقط یک امتیاز گرفته و هر چند که با یک بازی کمتر در رتبه چهارم قرار گرفته اما فعلا شش امتیاز تا سوسیه داد صدرنشین فاصله دارد.

برد در بازی شنبه مقابل آلاوز ضروری است تا رئال در لیگ به بحران فرو نرود به خصوص که بعد از آن بازیهای سختی مقابل سویا، اتلتیکو و بیلبائو در پیش است که تکلیف رئال در لالیگا تا حد زیادی مشخص خواهد شد. در واقع در هفته های اینده مشخص خواهد شد که آیا رئال می تواند مدعی قهرمانی لیگ باشد و از جام خود دفاع کند یا این که شرایطش بدتر از قبل می شود. تیم زیدان باید مثل دو بازی با اینتر، به بازیهای بعدی لالیگایی خود به چشم فینال نگاه کند.