مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید پس از 15 بازی رسمی بدون پیروزی در سن سیرو بالاخره طلسم را شکست. آخرین حضور رئال در این استادیوم به می 2016 برمی گشت که رئال در جریان بازی در مقابل اتلتیکو در فینال چمپیونزلیگ کار را به تساوی کشاند اما در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

بازی با اینتر بازی مرگ و زندگی بود چرا که نبردن در این بازی می توانست صعود رئال را به خطر بیاندازد اما رئال توانست در سن سیرو سه امتیاز ارزشمند را کسب کند. لوکاس وازکز بازیکن گالیشیایی که در این فصل بیشتر در پست دفاع راست بازی کرده بود در سن سیرو در پست هافبک راست بازی کرد که عملکرد خوبی داشت و نمره قبولی گرفت.

در حال حاضر حدود شش ماه تا پایان قرارداد لوکاس با رئال مادرید مانده و بعد از آن بازیکن آزاد محسوب می شود و این بازیکن سخت تلاش می کند تا نظر مدیران رئال را به تمدید قراردادش جلب کند. او در مقابل اینتر یار مقابل اشلی یانگ بود که با 12.53 کیلومتر دوندگی بی نظیری داشت. در حقیقت فقط کروس با 11.63 کیلومتر بیش از او دوید. لوکاس در این بازی مرتکب چهار خطا شد (رئال در کل بازی ده خطا داشت)، 72 پاس داد که فقط کارواخال با 84 ، مودریچ با 102 و کروس با 129 پاس بهتر از او بودند که به کارواخال و مودریچ هر کدام 15 پاس داد.  البته تنها نقطه ضعف لوکاس مربوط به آمار توپ لو دادن هایش بود که 11 توپ را لو داد و در ازایش پنج توپ ربود.

به هر صورت زیدان روی لوکاس حساب می کند و از حامیان اصلی تمدید قراردادش است هر چند که شاید مدیران رئال در حال حاضر چنین نظری ندارند.