مرجع خبری رئال مادرید : بورخا مایورال مهاجم آکادمی رئال مادرید برای دو فصل قرضی به رم رفته است که امیدوار است که به درخشش ادامه بدهد. این مهاجم اسپانیایی پنجشنبه گذشته در لیگ اروپا در پیروزی تیمش مقابل یانگ بویز با نتیجه سه بر یک گلزنی کرد.

بورخا در این فصل چهار گل در رم زده و به طور متوسط هر 121 دقیقه گلزنی کرده است. او میانگین 0.75 گل زده در هر بازی را دارد و در این فصل فقط 486 دقیقه بازی کرده است.بورخا در واقع از مهاجمان کنونی رئال مادرید آمار بهتری دارد.

یوویچ در این فصل 208 دقیقه در رئال بازی کرده که نتوانسته گل بزند هر چند که در تیم ملی صربستان سه گل زده و دو پاس گل داده است. یوویچ که به کرونا مبتلا بود در بازی با گلادباخ به احتمال فراوان در لیست قرار می گیرد. کریم بنزما مهاجم محبوب زیدان در این فصل 6 گل و سه پاس گل داده آن هم در حالی که 1094 دقیقه بازی کرده است. میانگین کریم هر 182 دقیقه یک گل است.کریم فصل گذشته هر 147 دقیقه یک گل زده بود.

ماریانو دیاز هم در این فصل 244 دقیقه بازی کرده که فقط یک گل زده است. به هر صورت به نظر می رسد که مایورال از مهاجمان کنونی رئال مادرید آمار بهتری دارد. زیدان می خواست بورخا بماند و یوویچ برود اما مدیران رئال مادرید نتوانست برای یوویچ مشتری مناسبی پیدا کنند و مجبور به فروش مایورال شدند.