مرجع خبری رئال مادرید : قرضی های رئال مادرید به روندشان ادامه دادند. براهیم از نظر تیمی و فردی شرایط خوبی داشت. هفته قرضی های رئال مادرید را مرور می کنیم:

براهیم دیاز: در چند ماه در ایتالیا به 724 دقیقه رسیده و از کل دقایقش در رئال مادرید با 583 دقیقه عبور کرده است. براهیم خوشایندترین هفته را در میان قرضی های رئال داشت که در لیگ اروپا گل زد و درخشید هر چند که در مقابل سمپدوریا در شبی که فیکس شد، نمایش خوبی نداشت و در زمانی که تیمش با نتیجه یک بر صفر عقب بود، تعویض شد و روسونری ها با نتیجه دو بر یک پیروز شدند و به سمت قهرمانی تاختند.

بورخا مایورال: پس از فیکس شدن و گلزنی در بازی پنجشنبه در لیگ اروپا در لیگ ایتالیا در مقابل ساسوسو در تساوی بدون گل فیکس بود و فقط 5 دقیقه بازی کرد.

گرت بیل: در مقابل زسکا در لیگ اروپا از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد اما برای سومین بازی پیاپی در لیگ برتر نیمکت نشین بود و بازی نکرد. او در مقابل سیتی، چلسی و آرسنال حتی یک دقیقه هم بازی نکرد.

سبایوس: دنی در دربی شمال لندن حضور داشت هر چند که تیمش با نتیجه دو بر یک شکست خورد. او نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد و آرسنال حالا در رده پانزدهم قرار دارد. او در مقابل رپید وین نیز 27 دقیقه بازی کرد.

رینیر ژسوس: انتظار می رود که پس از غلبه بر کرونا این هفته به تمرینات برگردد. احتمال جدا شدنش از دورتموند در زمستان کم نیست.

وایخو: در شکست شیرین مقابل آیندهوون در پست دفاع راست و دفاع میانی بازی کرد چرا که تیمش به مرحله بعدی صعود کرد. یکشنبه مقابل هوئسکا حضور نداشت.

کوبو: در مقابل سیوا اسپور ترکیه چندان اثرگذار نبود هر چند که تیمش پیروز شد. از سویی در مقابل الچه در نیمه دوم وارد زمین شد و پرتلاش بود اما نتوانست کاری کند که ویارئال نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل بگیرد.