مرجع خبری رئال مادرید : زمانی که بایورن کویپرس سوت پایان بازی رئال مادرید و بروسیا مونشن گلادباخ را زد، بازیکنان رئال مادرید جشن گرفتند. خبری از مشت های گره کرده در آسمان یا آغوش های محکم نبود. بازیکنان به همدیگر و به حریف تبریک گفتند اما خبری از جشن بزرگ نبود. در حقیقت جشن بزرگ مربوط به بازیکنان بروسیا مونشن گلادباخ بود که با وجود شکست درون زمین و در رختکن جشن گرفتند. شاید اگر یک فرازمینی به استادیوم رئال می آمد، فکر می کرد که تیم آلمانی برنده شده است.

بازیکنان رئال مادرید با هم می گفتند :” همان کاری را کردیم که باید می کردیم. دلیلی برای جشن وجود ندارد.” در حقیقت هر چند که رئال بهترین بازی فصلش را داشت اما صعود به یک هشتم نهایی به عنوان صدرنشین گروه اتفاقی نبود که بازیکنان رئال مادرید بخواهند جشن بگیرند. رئالی ها می دانستند که دلیل این شرایط این است که در دو بازی با شاختار در سطح خودشان نبودند و حالا باید به خودشان می آمدند. بازیکنان رئال مادرید به هیچ وجه به لیگ اروپا یا حذف از چمپیونزلیگ فکر نمی کردند و فقط می خواستند یک شب بزرگ را داشته باشند.

بازیکنان رئال مادرید در حالی وارد زمین شدند که کاملا مطمئن بودند که به یک هشتم نهایی صعود می کنند.  زیدان هم پیش از بازی همین حس را داشت و حتی نمی خواست اسم لیگ اروپا را هم بشنود. تیم و بازیکنان با ارامش کار خود را کردند و در نهایت از پس این بازی حساس برآمدند. حالا اروپا منتظر قرعه کشی دوشنبه خواهد بود. رئال با صدرنشینی از تقابل احتمالی با بایرن، سیتی، پی اس جی ، دورتموند، لیورپول، یوونتوس یا چلسی دور شد و حالا باید دید که چه سرنوشتی پیش روی رئال است.