مرجع خبری رئال مادرید : آندری لونین دو سال و نیم پیش به عنوان یک پدیده آینده دار با 8.5 میلیون یورو نقد به علاوه چهار میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد به رئال ملحق شد. در آن تابستان کورتوا به عنوان دروازه بان فیکس به رئال آمد و باشگاه به دنبال دروازه بان ذخیره و آینده دار بود که بتواند بخشی از آینده تیم باشد.

لونین حالا 22 ساله است و هنوز در بازیهای رسمی برای رئال بازی نکرده است. او در فصل 19-18 قرضی به لگانس رفت که فقط هفت بازی انجام داد. فصل بعدش و با وجود رفتن کیلور، باشگاه ترجیح داد که ارئولا را قرضی بخرد. بدین ترتیب لونین قرضی راهی وایادولید شد اما فقط دو بازی در نیم فصل اول انجام داد و بدین ترتیب در نیم فصل دوم راهی اوویدو شد ودر این تیم با 20 بازی پیاپی حس بهتری پیدا کرد.

در تابستان 2020 زیدان تصمیم گرفت که لونین را با شماره 13 و به عنوان دروازه بان ذخیره برگرداند. در فصل های اخیر تا این مقطع از فصل دروازه بان های ذخیره نظیر کاسیاس، کیلور یا آرئولا دقایقی بازی کرده بودند. به طور مثال آلفونس تا این مقطع پنج بازی انجام داده بود، کیلور در فصل 18-19 سه بازی انجام داده بود و در  دو فصل قبلش هم کاسیا از مصدومیت های ناواس استفاده کرد و بازی کرد. اما فعلا لونین انتظاری طولانی داشته و فرصت نصیبش نشده است. باید دید که زیدان بالاخره چه زمانی به این دروازه بان جوان اعتماد می کند.