مرجع خبری رئال مادرید : دیروز به خیابان لاهابانا رفتم تا خودم با چشمان خودم پارچه نوشته بزرگی را ببینم (با سایز 47 در 18 متر) که خوان لاپورتا رو به ضلع کناری و در فاصله 150 متری ورزشگاه برنابئو نصب کرده است. به عنوان تبلیغات ستاد انتخاباتی عالی است چرا که باعث شده تا همه در موردش صحبت کنند. اما اگر مدیر سابق بارسا بخواهد تاج از دست رفته را برگرداند( که یادمان نرفته است که چگونه در انتخابات مقابل بارتومئو شکست خورد) تصورش این بوده که می تواند با تحریک مادریدیسموها می تواند به هدفش برسد.

خوان می توانم به تو حتم بدهم که رئالی ها نسبت به این اتفاق کاملا بی تفاوت بودند (وقتی دیروز در مقابل این پارچه نوشته قدم می زدم، می دیدم که هیچ کس حتی با تعجب هم به آن نگاه نمی کرد) و برخی هم مثل من احساس غرور می کردند چرا که به نظر می رسد مدیر احتمالی بارسلونا مجبور است تا دست به دامان رئال مادرید شود تا بتواند انتخابات را ببرد. نمی توانم تصور کنم که پرز یا کاندیدای احتمالی ریاست رئال مادرید در آینده، به بارسلونا سفر کند تا با یک پارچه نوشته بزرگ در نیوکمپ پز بدهد. صادقانه می گویم که به بارسا نیاز نداریم تا مشکلات درون خانوادگی خود را حل کنیم. لاپورتا به دنبال رای بارسایی هایی است که کل روز به رئال مادرید فکر می کنند و عقده این تیم را دارند. فکر می کند که با این پارچه نوشته می تواند دوباره ریاست باشگاه را به دست بیاورد و البته هزینه زیادی برایش متحمل شده چرا که چنین تبلیغاتی حداقل 50 هزار یورو خرج دارد.

در هر صورت باز هم باید تاکید کنم که انگار دلش برای رئال مادرید و برنابئو خیلی تنگ شده و به همین خاطر باید از این حرکت “رئالی” او تشکر کنم که نشان از احترامش برای تیمی دارد که سیزده بار قهرمان اروپا شده است. تو افتخار می کنی که در رم در سال 2009 قهرمان شدی و شش جام بردی و به همین خاطر بد نبود که از تصویر اوربو روی پارچه نوشته خود استفاده کنی، داوری که چهار پنالتی واضح چلسی را ندید تا اینیستا گل نجات بخش را بزند. بدون اوربو خبری از سه گانه نبود، خوان تو سرگرم کننده هستی. ایمانت به رئال مادرید باعث شد تا برای جلب توجه به سراغ این باشگاه بیایی. کار خوبی کردی چون برنابئو در سال 2022 بهترین استادیوم دنیا خواهد شد (همان طور که قبل از ساخت و ساز بود و هنوز هم هست) در حالی که نیوکمپ تو دچار ورشکستگی است، همان طور که رئیس کمیته انتقالی شما تایید کرده است. لاپورتا، بخش درونی رئالی تو را هر لحظه بیشتر دوست دارم.

توماس رونکرو