مرجع خبری رئال مادرید : شاید اگر کیکه ستین آن قدر بارسلونا و هوادارانش را به رنگ قهوه ای در نمی آورد، کومان خیلی زودتر از این ها اخراج شده بود اما مربی هلندی خوش شانس است که هر چقدر هم بوی گند کارش بلند شود، باز هم یک مربی قبل تر از خود داشته که اوضاع وحشتناک تری داشته است.

بارسلونا به خاطر الطاف داوری در مقابل والنسیا در روز شنبه شکست نخورد چرا که گل اول آنها به اشتباه پنالتی گرفته شد اما آنها نه تنها زبان خود را نبسته اند بلکه حالا که هشت امتیاز تا رئال مادرید صدرنشین (درست شنیدید، هشت مقدس!) فاصله دارند و برای این که هواداران ساده لوح و احمق خود را «خر» کنند، بحث داوری ها را پیش می کشند تا حواس آنها را از گندکاری خود پرت کنند.

رئال مادرید در همین فصل امتیازاتی را به علت اشتباهات فاحش داوری از دست داده است. همین سه هفته پیش در بازی رئال و آلاوز، دو پنالتی رئال گرفته نشد تا رئال مادرید به جای این که برنده شود، شکست بخورد اما هواداران بارسا فریب مربیان و مدیران خود را می خورند و وارد بازی داوری ها می شوند. هر چند که چاره دیگری هم ندارند، تیم های بزرگ برای جامها می جنگند و تیم های کوچک برای کاهش فاصله هشت امتیازی با تیم های بزرگ!

رونالد کومان که در این فصل بارها به لطف پنالتی به گل رسیده حالا با اشاره به بازی دیروز و صحنه برخورد توپ به دست راموس (که از نظر کارشناسان داوری پنالتی نبود) می گوید:”شاید بتوان فکر کرد که پنالتی بوده است. هر کسی حق ابراز نظر دارد. از نظر من پنالتی بود اما داوران تصمیم گرفتند که پنالتی نگیرند. احترام می گذارم اما… از نظر من پنالتی بود.”