مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید در تابستان آینده گزینه های دیگری را به جز سفر به آمریکا زیر نظر دارد. در حقیقت آسیا یا استرالیا گزینه هایی هستند که مد نظر رئال قرار دارند.

برگزار کننده مسابقات ” اینترنشنال چمپیونز کاپ” در فکر گسترش بازیهای دوستانه تابستانی و برگزاری آن در کشوری به جز آـمریکا هستند. در حال حاضر استرالیا یکی از گزینه هاست و رئال به این قضیه چراغ سبز نشان داده است. در حقیقت پرز می خواهد که در کشور استرالیا بازاریابی کند و امیدوار است که اردوی تابستانی در این کشور برگزار شود.

گزینه اول پرز کشور چین بود اما پیشنهاد خوب استرالیایی ها باعث چرخش نظر مدیرعامل ئال شده است. از سویی سفرهای طولانی بین شهرهای چین باعث شده که سفر به قاره اقیانوسیه یک گزینه ایده ال به نظر برسد.

البته فعلا چیزی مشخص نیست و همه چیز در مرحله بررسی است. رئال کشورهای دیگری مثل تایلند، مالزی و اندونزی را نیز مورد بررسی قرار داده است.

در حال حاضر لیورپول و منچستر نیز برای حضور در کشورهای آسیایی برای تابستان آینده چراغ سبز نشان داده اند. رئال امیدوار است که سه بازی در شهر ملبورن استرالیا در استادیوم 100 هزار نفری ام سی جی داشته باشد..