مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید بعد از فینال چمپیونزلیگ 2018 سعی کرد که به تدریج نسل خود را عوض کند. جدایی کریستیانو رونالدو، رئال مادرید را وادار می کرد تا با نسل جدیدی از بازیکنان ظاهر شود که در حال حاضر از میان خریدهایی که در دو سال و نیم اخیر انجام شده است، کورتوا و مندی خودشان را در ترکیب جا انداخته اند. دروازه بان بلژیکی به عنوان بهترین دروازه بان جام جهانی به رئال مادرید آمد و حالا به گلر فیکس تبدیل شده است در حالی که مندی توانست از افت مارسلو استفاده کند و جایگاه خود را تثبیت کند.

طبیعتا این میزان از تغییر بسیار اندک است چرا که انتظار می رفت رئال مادرید بتواند پوست اندازی کند. ادن هازارد ستاره بلژیکی که با پوشیدن شماره هفت و به عنوان جانشین رونالدو به رئال مادرید آمد در یک سال و نیم اخیر کیفیت پایینی داشته و همیشه مصدوم بوده و انتظار می رود که در نیم فصل دوم شرایط را عوض کند.

چهره هایی نظیر رودریگو گوئس و وینیسیوس درخشش های مقطعی داشته اند و نتوانستند به عنوان بازیکن فیکس خودشان را جا بیاندازند. فدریکو والورده که در سال 2015 به رئال ملحق شد و در سه سال اخیر به تیم بزرگسالان رسیده البته به نظر می رسد که در آینده بتواند در خط هافبک رئال فیکس شود و به تدریج جای مهره هایی نظیر کروس و مودریچ که سنشان بالا رفته است را بگیرد. اودگارد دیگر هافبک تازه وارد رئال است که در نیم فصل اول مصدومیت های زیادی داشته است. لوکا یوویچ هم فعلا یک سال و نیم ناکام داشته و نتوانسته رقیبی جدی برای بنزما باشد در حالی که ماریانو با وجود گلها و درخشش های مقطعی به نظر می رسد که کم کم باید به جدایی فکر کند.میلیتائو و اودریوزولا خریدهای دیگر رئال در خط دفاعی بودند که عملکرد جالب توجهی نداشتند.