مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید هر شش بازی اخیرش را با پیروزی پشت سر گذاشته است. زیدان در این بازیها بدنه ثابتی را برای ترکیبش پیدا کرد و به جز مصدومیت یا محرومیت حتی المقدور به این ترکیب دست نزد.

در حقیقت نکته جالب این جاست که در این شش بازی هشت بازیکن حتی یک دقیقه هم بازی نکردند : لونین (دروازه بان  ذخیره)، اودریوزولا، میلیتائو، مارسلو، اودگارد، هازارد، یوویچ و ماریانو.

در حقیقت زیدان به صورت غیرمستقیم به برخی از این هشت نفر پیام داد که رویشان حساب نمی کند. اگر بازی نکردن اودگارد و هازارد را به حساب بازگشتشان از مصدومیت بگذاریم، شرایط در مورد شش نفر دیگر کاملا متفاوت است.

زیدان در هر دو دوره مربیگری خود روی سیستم چرخشی حساب کرده است اما در شش بازی اخیر تصمیم گرفت که این روش را کلا کنار بگذارد و حتی تعویض ها را هم به ندرت انجام می داد. به طور مثال در مقابل گرانادا، مصدومیت رودریگ و باعث شد تا آسنسیو وارد زمین شود.

از لیست هشت نفره مورد اشاره به نظر می رسد که بازیکنانی نظیر اودریوزولا، میلیتائو، مارسلو، یوویچ و ماریانو به خاطر بی اعتمادی زیدان بازی نکردند و شاید باید ساکشان را در پایان فصل ببندند. لونین قطعا در کوپا بازی خواهد کرد. هازارد گران ترین بازیکن تاریخ رئال است و زیدان نمی خواهد رویش فشار بیاورد. البته شرایط در مورد اودگارد کمی عجیب است. بازیکن نروژی می توانست مقابل گرانادا بازی کند اما زیدان ترجیح داد که به ایسکو بازی بدهد آن هم در حالی که بازیکن مالاگایی فصل جالبی نداشته است.