مرجع خبری رئال مادرید : قرضی ها در این فصل در رئال مادرید جواب نمی دهند. به جز مایورال و براهیم، بقیه قرضی ها در تیم هایشان ناموفق بوده اند. در حقیقت بورخا تنها بازیکنی است که قیمتش در حضور قرضی خود افزایش پیدا یافته در حالی که کوبو، وایخو، سبایوس، بیل و رینیر کمرنگ بوده اند.

مایورال از دقایق خود در رم استفاده کرده است. بورخا که ذخیره ژکو است در این فصل عملکرد قابل قبوی داشته و به طور مثال مقابل کروتونه دو گل زد و یک پنالتی گرفت تا تیمش با نتیجه سه بر یک برنده شود. از سویی براهیم در این فصل همچون مایورال سه گل زده است و عملکرد قابل قبولی داشته که البته فقط 511 دقیقه بازی کرده و دقایقش زیاد نبوده است. براهیم تنها بازیکن رئال است که در خارج از رئال با افزایش قیمت مواجه شده و ارزش او با رشد یک میلیون یورویی به 14 میلیون رسیده است.

سبایوس و وایخو البته زیاد بازی می کنند و بیش از هزار دقیقه بازی کرده اند و هر چند که در نیم فصل اول درخشان نبوده اند اما ثبات کافی را داشته اند و شرایط بهتری داشته اند.

شرایط برای سه بازیکن دیگر اما زیاد خوب نبوده است. کوبو چندان مورد اعتماد امری نبود و در نهایت مجبور شد راهی ویارئال شود. گرت بیل با وجود همه امیدها در تاتنهام زیاد موفق نبوده و در حال حاضر مصدوم است. رینیر هم در دورتموند فقط 136 دقیقه بازی کرده است.