مرجع خبری رئال مادرید : ادن هازارد با 130 میلیون یورو گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید است اما کم کم به یکی از بدترین خریدهای تاریخ باشگاه نیز تبدیل می شود. زیدان از هواداران خواسته تا صبور باشند و عجله نکنند اما حقیقت این است که به جز زیدان بعید است که کس دیگری به هازارد امید داشته باشد.

هازارد در هفت فصل حضور در چلسی به ندرت مصدوم شد و به طور مثال در فصل 13-2012 به 62 بازی رسید اما در یک سال و نیم حضور در رئال اغلب مصدوم بوده و در زمان هایی که بازی کرده، کیفیت نازلی از خود ارائه داده است.

عملکرد و آمار هازارد در یک سال و نیم حضور در رئال مادرید به شدت ضعیف و ناامیدکننده بوده است. زمانی بیل با 101 میلیون یورو به گران ترین بازیکن تاریخ رئال تبدیل شد اما هازارد با 130 میلیون یورو رکورد وی را شکست. بیل در 24 سالگی به رئال آمد و بازیکن بلژیکی در 28 سالگی. بیل در یک سال و نیم اولش در رئال 32 گل زده بود و هازارد فقط سه گل زده است. بازیکن ولزی در 59 درصد دقایق در فصل اولش و 78 درصد دقایق در فصل دومش بازی کرد اما هازارد در فصل اولش در 33 درصد دقایق حضور داشت و در فصل دومش در 16 درصد.  البته بیل در سالهای پایانی خود افت کرد و دوران حضورش در رئال را با 43 درصد دقایق هب پایان برد در حالی که هازارد نیز فعلا در 28 درصد دقایق  حضور داشته است.

مدیران رئال مادرید کم کم نگران هزینه و دستمزد بالای هازارد می شوند. بازیکن ولزی علاوه بر هزینه 130 میلیونی سالی 15 میلیون یورو دستمزد می گیرد که با احتساب مالیات رئال باید برای وی سالی 30 میلیون یورو هزینه کند. عجیب این که بیل در این فصل در حالی که به تاتنهام رفته هنوز 60 درصد از دستمزدش توسط رئال پرداخته می شود و باید دستمزد فصل بعدش را هم در نظر گرفت. به نظر می رسد که دو خرید گرانقیمت اخیر پرز به یک فاجعه بزرگ تبدیل شده اند.