مرجع خبري رئال مادريد : کارلو آنچلوتی پیش از بازی رئال مادرید و اتلتیکومادرید پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

مربی ایتالیایی رئال در مورد تقابل تیم خود با اتلتیکو اظهار داشت:” در این بازی تفکر تیمی ما دستخوش تغییر نخواهد شد. می خواهیم همچنان خوب و جدی بازی کنیم، مثل کاری که همیشه انجام می دادیم. آنها تیم خشنی نیستند اما سرسخت و جدی بازی می کنند. این بازی، بازی زنانه نخواهد بود.”

وی در مورد شکست تیمش از سوسیه داد بیان کرد :” نباید آن را فراموش کنیم. درس خوبی بود. 30 دقیقه اول عالی بود اما این بازی 90 دقیقه است. نباید اشتباهاتی که در آنوئتا  در ساختار تیمی و فردی رخ داد تکرار شود. سعی می کنیم که فردا با ذهنیت تغییر آن شرایط به میدان برویم.”

مربی رئال در مورد مصدومیت خدیرا اظهار داشت :” سبک و فلسفه ما تغییر نمی کند. با همین سبک و روش به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کردیم.”

آنچلوتی در مورد روند مصدومیت رونالدو بیان کرد:” کریستیانو در بهترین شرایط است. هیچ مشکلی ندارد. خیلی خوب تمرین کرده است و مصدومیتش دنباله دار نیست. مصدومیت فعلی او ربطی به مصدومیت سال گذشته اش ندارد.”

مربی رئال در مورد شرایط کاسیاس گفت :” هرگز اعتمادمان را به او از دست ندادیم. به او تبریک می گویم چرا که امروز پانزدهمین سالگرد اولین ازی او در رئال است.”

وی در مورد رودریگز نیز اظهار داشت:” نیاز به هماهنگی برای حضور در سبک فوتبالی متفاوت نسبت به سبک قبلی خود دارد. مسلما هماهنگی او با تیم جدیدش پروسه ای زمان بر است.طبیعی است که در ابتدای کار مشکلاتی را در زمینه هماهنگی داشته باشد.”

آنچلوتی در مورد حرفهای سیمئونه مبنی بر این که اتلتیکو تیم یک کشور است نیز گفت :”فکر می کنم که فوتبا متعلق به یک کشورهاست و به یک تیم منحصر نمی شود. همه تیمها هوادارانی در کل دنیا دارند و فکر می کنم که ورزش متعلق به کل دنیاست.”

کارلتو در مورد شعار معروف ” اتلتیکویی ها بدانند که رئال مادرید بر پایتخت حکمرانی می کند” که توسط هواداران رئال بیان می شود یا برعکس آن که توسط هواداران اتلتیکو گفته می شود، اظهار داشت:”برایم مهم نیست که در حال حاضر چه تیمی پادشاه پایتخت است. مهم این است که چه تیمی پایان فصل برنده باشد. فصل قبل ، اتلتیکو بر لالیگا حکمرانی کرد و رئال بر اروپا.”

آنچلوتی در مورد شرایط چیچاریتو، خرید جدید رئال گفت :” از او خیلی راضی هستیم. فردا در ترکیب اصلی قرار نمی گیرد اما در طول بازی فرصت پیدا خواهد کرد.”