مرجع خبری رئال مادرید : لوکا مودریچ هافبک کروات در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و بیلبائو صحبت کرد.

اودگارد:” آخرین باری که با او صحبت کردم، گفتم که به عنوان یک بازیکن و یک شخصیت دوستش دارم. امیدوارم که به جنگیدن به جایگاهش در این تیم ادامه بدهد و بتواند تفاوت ایجاد کند و خودش را ثابت کند. توصیه من این است که به جنگیدن برای جایگاهش ادامه بدهد.”

چه کسی شانس بیشتری برای سوپرجام دارد؟” هر چهار تیمی که در این جا هستند، شانس دارند. به جنگیدن ادامه می دهیم تا به فینال برسیم و بعد از ان برای قهرمانی تلاش می کنیم.”

پایان سیستم چرخشی با نظر زیدان است یا درخواست بازیکنان؟” این بحث مربوط به مربی است. مربی تصمیم می گیرد و نمی توان دنبال دلایل دیگری بود.”

هازارد:”سطحش را می دانیم. در رئال مادرید به ندرت از نظر بدنی در بهترین شرایط خود بوده و مصدومیت ها برایش مشکل ساز بوده اند. بازیکن بزرگی است و این را در رئال ثابت کرده است. به ثبات نیاز دارد و این که بیشتر مصدوم نشود. می تواند ثابت کند که چرا به رئال ملحق شده و می تواند به بردن جامها کمک کند.”

راز موفقیت تو چیست؟” چیز خاصی تغییر نکرده است. بیرون از تمرینات با جدیت کار می کنم. انگیزه بالایی دارم. گذر زمان مشکل ساز نیست. به سنم نگاه می کنم و هنوز می توانم به این سطح ادامه بدهم.”

تمدید راموس:” نمی توانم در این باره سمت طرف خاصی را بگیرم. سرجیو دوست من است و بهترین ها را برایش می خواهم. مورد او میان خودش و باشگاه است و نمی توانم وارد این بحث شوم.”

تباس  و انتقادهای زیدان:” به خاطر این نتیجه به دنبال توجیه نیستیم و دلیلی ندارد که بیشتر از این در این باره صحبت کنیم. شرایط ایده آلی نبود اما این اتفاقات در زندگی رخ می دهند.”

آینده و شرایط خودت:” نمی توان چیزهای زیادی گفت. با باشگاه صحبت می کنم و همه چیز در مسیر خوبی پیش می رود.”

9 بازی پیاپی بدون شکست:” دلیلی ندارد که به این روند ادامه ندهیم. مربی از بدنه یکسانی در ترکیب استفاده کرده اما همه مهم هستند. مربی می خواهد که به همه قرصت بدهد و این به هر بازیکن بستگی دارد که چقدر فرصت دارد. مشکلی نیست که زیاد از سیستم چرخشی استفاده نشود.”

جس رختکن برای سوپرجام:” حس خوبی داریم. سه روز است که در مالاگا هستیم و برای بازی آماده می شویم. حس خوبی داریم و بازی بسیار مهمی است.”