مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در این فصل 25 بازی داشته : شش تا در چمپیونزلیگ، یکی در سوپرجام و هجده تا در لالیگا که 14 برد، پنج تساوی و شش شکست داشت هاست. در حقیقت تیم زیدان امسال تا یک قدمی حذف از مرحله گروهی چمپیونزلیگ رفت، در لالیگا سه شکست داشته یعنی به اندازه کل فصل گذشته و در نیم فصل، لالیگا عملا غیرممکن شده است. در حقیقت اگر اتلتیکو بازیهای معوقه خود را ببرد، می تواند اختلافش با رئال را به ده امتیاز برساند.

زیدان در لحظات بحرانی از لبه پرتگاه فرار کرده و بازیهای بزرگی را با پیروزی پشت سر گذاشته اما عملکرد تیم در فصل جاری جالب نبوده است. فصل گذشته رئال زیدان در 25 بازی اول فصلش فقط دو شکست داشت که یکی در لالیگا بود و یکی در چمپونزلیگ و همچنین هشت بازی مساوی شده بود.

زیدان در اولین فصلش در رئال هم در 25 بازی اولش سه شکست و چهار تساوی داشت که همه باخت ها در لالیگا بودند و سال بعدش نیز در 25 بازی اولش هرگز شکست نخورده بود. در حقیقت اولین شکست فصل رئال در مقابل سویا در پیزخوان در ماه ژانویه حادث شد. زیدان در فصل 18-17 نیز  در 25 بازی اول مجوعا سه شکست داشت که دو تایش در لالیگا و یکی در چمپیونزلیگ بودند و پنج بازی مساوی شد. زیدان در حقیقت امسال بدترین فصلش در رئال را سپری می کند و به همین خاطر است که هجمه انتقادها به مربی فرانسوی از همیشه بیشتر است.