مرجع خبری رئال مادرید : هوگو سانچز بازیکن مکزیکی اسبق رئال مادرید در مورد شرایط تیم صحبت کرد.

شکست مقابل بیلبائو:” در حال حاضر بیشتر از هر چیزی فکر می کنم که خیلی مشکل است که بتوان مهاجمی در سطحی را پیدا کرد که بتواند مشکلات رئال مادرید را حل کند. برای رئال مادرید یک مهاجم عادی کافی یست. از زمانی که رونالدو جدا شد، بنزما سعی کرد که این نقش را پوشش بدهد. قبل از آن بنزما ترکیبی از مهاجم و بازیساز بود و رونالدو مهاجمی بود که در پست وینگر بازی می کرد. در فوتبال همیشه پیدا کردن گلزن مشکل ترین کار است و به همین خاطر مهاجمان گران ترین هستند. در حال حاضر تعداد معدودی مهاجم هستند که گلها را تضمین می کنند: لواندوفسکی، کین و … تعداد آنها زیاد نیست.”

بنزما:” او یک مهاجم کاذب است. از آن مهاجمانی است که دوست دارد در بازی نقش داشته باشد و مسئولیت گلزنی نداشته باشد. درست است که در زمان رونالدو بازیسازی می کرد اما حالا باید مسئولیت گلزنی را بپذیرد چون بازیکن دیگری این کار را نمی کند و به نظرم این نقش را پذیرفته و خوب کار کرده است اما نبود جایگزین برای رونالدو مشهود است.”

رفتن یوویچ و دست خالی رئال در خط حمله:” قطعا خطرناک است. رئال نمی تواند اجازه بدهد که هیچ گزینه ای در خط حمله در صورت مصدومیت یا اتفاقی عجیب برای بنزما نداشته باشد. مطمئنم  که رئال مادرید به دنبال مهاجمان مختلف است. بازیهای زیادی مانده و مهم است که بازیکنان بتوانند استراحت کنند و تحت فشار نباشند. به نظرم امباپه بهترین خرید برای رئال است. او را دوست دارم. خودش می خواهد در رئال باشد و کیفیت بالایی دراد. بنزما و امباپه هم می توانند در کنار هم باشند هالند؟ گزینه متفاوتی است. می تواند کنار امباپه بازی کند. من هر دو را می خرم. در سیستم 3-3-4 کنونی ئرال مادرید، هالند می تواند در مرکز بازی کند و بنزما و امباپه در دو جناح. می توانند موقعیت های گل زیادی داشته باشند. هافبک ها و مدافعان کناری هم از آنها حمایت خواهند کرد. البته باید پول زیادی خرج شود و قطعا پرز می تواند نقشه درستی برای آینده داشته باشد.”

جدایی رونالدو:” به نظرم رونالدو شبیه ترین بازیکن به من بود. باعث می شد که با دیدنش به خودم فکر کنم. خوب شوت می زند و حرکات بی نظیری دارد و عاشق گلزنی است. مثل من است. اگر بتواند به جای سه گل، چهار گل بزند همین کار را می کند. برای من هم همین طور بود. اگر پنج موقعیت داشتم دوست داشتم پنج گل بزنم. اگر یکی را خراب می کردم عصبانی می شدم و با خودم می گفتم که چطور آن را از دست داده ام. کریستیانو یک ویرانگر بود، یک قاتل. دوست داشتم که مدت بیشتری در رئال مادرید باشد و با گلهایش می توانست جامهای بیشتری برای تیم بیاورد.”

دوست داری مربی رئال باشی؟” بله همیشه این را گفته ام. قطعا دوست دارم که در زمانی نه چندان دور این اتفاق بیافتد.”