مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید در حال حاضر در فاصله پنج ماه تا اتمام قراردادش هنوز نتوانسته قرارداد خود را تمدید کند.

در حقیقت راموس از نظر مدت و مبلغ قرارداد با رئال مادرید به مشکل خورده و دچار اختلاف شده است. کاپیتان رئال مادرید در حال حاضر همچنان به باشگاه فشار می آورد تا قراردادش تمدید شود اما فعلا این اتفاق رخ نداده است.

یکی از نگرانی های فعلی نزدیکان راموس این است که این بازیکن دچار مصدومیتی بلندمدت شود و بدین ترتیب در شرایطی که هنوز با رئال تمدید نکرده، نمی تواند تیمی را پیدا کند که به بازیکنی مصدوم سالی 12 میلیون یورو دستمزد بدهد.  چنین مشکلی زمانی برای ویکتور والدس دروازه بان سابق بارسلونا هم ایجاد شد. والدس با بارسا تمدید نکرد چون با موناکو پیش قرارداد چهار ساله امضا کرده بود اما زمانی که دچار مصدومیت شدید شد، تیم فرانسوی از جذبش عقب کشید. بعد از آن والدس مسیری نزولی در دوران فوتبالش داشت و نتوانست تیم مناسبی برای خود دست و پا کند. در حال حاضر نگرانی راموس و نزدیکانش همین مسئله است و به همین خاطر بهتر است که هر چه زودتر کاپیتان قراردادش را تمدید کند تا دچار چنین مشکلی نشود.