مرجع خبری رئال مادرید : مسعود اوزیل و سامی خدیرا دو بازیکن مهم ترکیب رئال مادرید هستند. اولی استعداد خالص است که در لالیگای رکوردها نقشی کلیدی داشت و دومی در شروع دوران چهار چمپیونزلیگ در پنج سال نقش داشت اما هر دو از رئال جدا شدند و در حال حاضر مسیر فوتبالشان متوقف شده و عملا در ته دره به سر می برند.

اوزیل و خدیرا در آرسنال و یوونتوس مسیری نزولی داشتند. هیچ کدام در این فصل بازی نکرده اند. مسعود حالا در سن 32 سالگی در آستانه پیوستن به قنرباغچه است و سامی در سن 33 سالگی پیشنهادهایی دارد اما بعید است که دیگر در تیم بزرگیبازی کند.

اوزیل در تابستان 2013 در حالی از رئال جدا شد که هواداران دوست داشتند که بماند اما اختلافات بر سر مسائلی مالی با مدیران رئال باعث شد تا تصمیم به جدایی بگیرد. او در حالی از رئال رفت که یکی از ستارگان رئال در آن زمان بود و زوج بی نظیری را با رونالدو تشکیل داده بود. او با 45 میلیون یورو راهی آرسنال شد که در دوران ونگر بازیکن درخشانی بود و به عنوان یک بازساز می درخشید اما با حضور امری و بعد از آن آرتتا ستاره بختش کمرنگ شد و حالا چاره ای جز جدایی برایش نمانده است. البته اوزیل جدا از بحث باشگاهی در عرصه ملی هم به خاطر رابطه گرمش با اردوغان با سیاستمداران آلمان مشکلات زیادی پیدا کرد.

خدیرا از سویی در سال 2015 به عنوان بازیکن آزاد با اتمام قرارداد از رئال مادرید جدا شد. او در فینال دسیما فیکس بود ودر خط هافبک رئال نقش پررنگی داشت اما از رئال راهی یووه شد که به تدریج دقایقش کم و کمتر شدند. جدایی آلگری باعث شد تا شانس از او رخت بربندد و  حالا سامی نیز چاره ای جز جدایی ندارد.