مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید شرایط عجیبی را تجربه می کند. در حقیقت فصل رئال مادرید قابل قبول نبوده چون در بسیاری از بازیها تیم به شکلی غیرقابل باور امتیاز از دست داده و از سوپرجام حذف شده است. در حقیقت خیلی ها کیفیت ترکیب رئال مادرید را نازل می دانند. در سه سال اخیر به نظر می رسد که سیاست نقل و انتقالاتی رئال بسیار ضعیف بوده است. رئال از زمان رفتن رونالدو 395 میلیون یورو برای خرید بازیکن هزینه کرده که فقط کورتوا با 35 میلیون یورو کیفیت خود را نشان داده و شایسته حضور در ترکیب بوده است و مندی نیز که برایش 48 میلیون یورو هزینه شد، به خاطر نداشتن رقیب و کیفیت پایین مارسلو فیکس است چرا که اگر رگیلون در رئال مانده بود، می توانست رقیبی جدی برایش باشد.

در حقیقت روند نقل و انتقالاتی رئال و پوست اندازی ترکیب بسیار کند و ضعیف پیش می رود. در 2019 رئال به سراغ خرید هازارد، یوویچ، میلیتائو، رودریگو  گوئس رفت و در سال قبلش نیز وینیسیوس ، ماریانو و براهیم خریده شدند که هیچ کدام در سطح فیکس شدن در رئال نبودند.

در حال حاضر رئال به دنبال تمدید قرارداد راموس، مودریچ و لوکاس است که پنج ماه تا اتمام قراردادشان مانده است. از سویی یوویچ نیز در زمستان راهی آینتراخت شد چون از بازی نکردن در رئال خسته شد.

شش تا از بازیکنانی که در فینال چمپیونزلیگ 2016 فیکس بودند، همچنان بخشی از ترکیب اصلی زیدان هستند: کارواخال، راموس، کاسمیرو، مودریچ و بنزما.  در آن شب لوکاس که حالا فیکس است هم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. این در حالیست که به جز مندی و کورتوا هیچ کدام از 9 بازیکن دیگریک ه برای خریدنشان در سه سال اخیر 395 میلیون یورو هزینه شده جایگاهی در ترکیب اصلی ندارند.

در حال حاضر مشکل این جاست که این 9 بازیکن بسیار کمتر از 395 میلیونی که برایشان هزینه شده می ارزند. به طور مثال هازارد که در زمان پیوستن به رئال 120 میلیون یورو ارزش دارد، حالا 50 میلیون یورو می ارزد. قیمت اودریوزولا از 30 به 10 میلیون رسیده، یوویچ از 60 به 20 ، وینیسیوس که مدتی قیمتش به 70 میلیون یورو رسیده بود حالا 40 میلیون یورو می ارزد.

از سویی این خریدها باعث شدند تا دستمزدهای پرداختی باشگاه به 448 میلیون یورو برسد که با توجه به کاهش بودجه باشگاه به خاطر کرونا اتفاق خوشایندی نیست. در حال حاضر دستمزد بازیکنان 72 درصد از بودجه رئال را کاهش می دهد که عدد قابل توجهی است چرا که بر اساس قوانین این عدد نباید بالاتر از 70 درصد برود.