مرجع خبری رئال مادرید : مارسلو همچنان در مقابل میخ شدن به نیمکت مقاومت می کند. مندی به او فرصت نمی دهد اما بازیکن برزیلی سخت تلاش می کند تا از همه فرصت هایش استفاده کند. مارسلو اخیرا آدولفو مادرید بدنساز مارکوس یورنته را به عنوان بدنساز شخصی خود استخدام کرده بود و حالا تصمیم گرفته است که کیفیت خوابیدن خود را بهبود ببخشد.

مارسلو به تازگی یک تختخواب ویژه به قیمت 35 هزار یورو خریده است که سعی می کند از طریق آن خواب و استراحت بهتری داشته باشد و استرس اکسیداتیو خود را به تاخیر بیاندازد و خطر مصدومیت را کاهش بدهد.  این تختخواب با مدل “هوگو” توسط مارکوس یورنته هم مورد استفاده قرار می گیرد که در حوزه بدنسازی یک کمالگرا است، سبزیجات مصرف می کند و به سراغ کراس فیت می رود. شرکت هوگو حتم داده است که این تختخواب ها کیفیت خواب ورزشکاران را بهبود می بخشد و از مصدومیت انها جلوگیری می کند و آنها از روش های علمی ثابت کرده اند که چنین اتفاقی قطعی است.

کاپیتان دوم رئال مادرید در آستانه 33 سالگی نمی خواهد به این زودی ها از فوتبال دست بکشد و امیدوار است که با درخشش در هفته های اینده بتواند کیفیت خود را افزایش بدهد  و شانس ماندنش در رئال در فصل آینده را افزایش بدهد چرا که تا 2022 قرارداد دارد. مارسلو اعتماد زیدان را از دست داده و فقط در یکی از هشت بازی اخیر در مقابل الچه حضور داشته است.  مارسلو حتی اگر از رئال برود هم نمی خواهد کیفیتش را از دست بدهد. اینتر یکی از باشگاه هایی است که به صورت جدی به دنبال جذب اوست.