مرجع خبری رئال مادرید : مدیران رئال مادرید جدا از بحث نقل و انتقالات باید روی بحث تمدید قراردادها نیز تمرکز کنند.

در حقیقت مودریچ، راموس و لوکاس وازکز پنج ماه دیگر با رئال قرارداد دارند و بعد از آن بازیکن آزاد می شوند در حالی که ناچو، واران، مارسلو، ایسکو و بنزما تا 2022 یعنی تا یک سال و نیم دیگر قرارداد دارند.

باشگاه فعلا مشخص کردن شرایط مالی و بحث کاهش دستمزد بازیکنان را در اولویت قرار داده و به همین خاطر مذاکرات جدی برای تمدید نداشته است.. در حقیقت فقط مودریچ برای تمدید یک ساله با کاهش دستمزد به توافق شفاهی رسیده در حالی که در مورد هفت نفر دیگر فعلا چیزی مشخص نیست.

از جمع نفرات مذکور به نظر می رسد که ایسکو و مارسلو آخرین فصلشان در رئال را سپری می کنند و در سال 2022 جدا می شوند. هافبک مالاگایی در همین زمستان می خواست برود اما نداشتن پیشنهاد مناسب و مخالفت زیدان باعث شد تا برای یک فصل دیگر بماند در حالی که مارسلو حس می کند که زمان رفتنش از رئال رسیده و باید به جایی برود که بیشتر بازی کند. در مورد ناچو ، باشگاه عجله ای برای تمدید ندارد و سعی می کند که عملکردش را تا پایان مدت قراردادش زیر نظر بگیرد. واران و بنزما نیز هر دو می خواهند بمانند و باید دید که نظر باشگاه چیست.

مسئله تمدید قرارداد راموس یکی از اضطراری ترین موارد است که هنوز حل نشده در حالی که لوکاس پیشنهاد اولیه باشگاه برای تمدید را رد کرده است.