مرجع خبری رئال مادرید : نیمه اول ضعیف فصل رئال مادرید باعث شده است تا به گفته سایت ترانسفرمارکت، ارزش کلی ترکیب رئال 5 درصد کم شود.

در حقیقت کاسمیرو و لوکاس وازکز تنها بازیکنانی هستند که ارزش بیشتری پیدا کرده اند. لوکا یوویچ که قرضی جدا شد هم با افت قیمت مواجه شده است. اگر بازیکن صربستانی را در نظر بگیریم، ارزش ترکیب رئال مادرید به 782 میلیون یورو رسیده و 4.6 درصد افت کرده است.میلیتائو، وینیسیوس و هازارد هر کدام با 10 میلیون یورو افت ارزش مواجه شده اند. بازیکن بلژیکی در حال حاضر فقط 50 میلیون یورو می ارزد یعنی یک سوم ارزش خود در زمان پیوستن به رئال مادرید. مدافع برزیلی که در این فصل فقط 225 دقیقه بازی کرده در حال حاضر 30 میلیون یورو می ارزد. ارزش وینیسیوس نیز به 40 میلیونیورو رسیده است.

آلوارو اودریوزولا مدافع راست باسکی که در این فصل فقط 57 دقیقه بازی کرده در حال حاضر فقط 10 میلیون یورو می ارز دکه با افت چهار میلیونی مواجه شده است. ارزش مارسلو، اودگارد، اسنسیو و ماریانو نیز کاهش پیدا کرده است. ارزش یوویچ نیز دو میلیون یورو کم شده و به 20 میلیون یورو رسیده است.

کاسمیرو البته با رشد پنج میلیون یورویی به 70 میلیون یورو رسیده و ارزشمندترین بازیکن ترکیب رئال است که به اندازه واران و والورده ارزش دارد و فقط کورتوا با 75 میلیون یورو با ارزش تر از آنهاست. ارزش لوکاس نیز با رشد 50 درصدی مواجه شده و به 15 میلیون یورو رسیده است. ارزش ترکیب رئال  برای اولین بار از دسامبر 2017 تا کنون به زیر 800  میلیون یورو رسیده است. مجموعا 23 بازیکن ترکیب رئال، 56.2 درصد کمتر از بالاترین ارزش دوران فوتبالشان می ارزند. رئال مادرید هفتمین تیم ارزشمند دنیاست که لیورپول، سیتی، بایرن، پی اس جی ، چلسی و بارسا بالاتر از آنها هستند. اتلتیکو با 770.2 میلیون یورو بعد از رئال قرار دارد.