مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید چهارشنبه در اولین بازی خود در جام حذفی در این فصل به مصاف الکویانو خواهد رفت، تیمی که در حال حاضر در رتبه سوم گروهش در لیگ دسته سه قرار دارد، در مرحله اول توانسته لاردو را حذف کند و در مرحله دوم نی زهوئسکا را حذف کرده است. آنها تیمی جنگنده هستند که کار را برای رئال ازاد نخواهند کرد.

زیدان برای این بازی تصمیم گرفته که به برخی بازیکنان کلیدی خود استراحت بدهد. از میان فیکس ها به نظر می رسد که فقط کاسمیرو و آسنسیو در ترکیب بمانند و احتمالا فدریکو والورده نیز پس از چند هفته دوباره فیکس می شود.

زیدان در تمرین دوشنبه از این ترکیب استفاده کرد: لونین، اودریوزولا، ناچو، میلیتائو، مارسلو، کاسمیرو، والورده، ایسکو، وینیسیوس، آسنسیو و ماریانو.

به نظر می رسد که ترکیب احتمالی رئال در سوپرجام همین باشد. لونین و چهار مدافع فیکس احتمالی در این بازی روی هم در این فصسل 21 بازی داشته اند که ناچو با 10 بازی بیشتر بازی کرده و مارسلو با هفت ، میلیتائو با سه، اودریوزولا با یک بازی دررده های بعدی هستند. لونین هنوز بازی نکرده است. در حالی که هازارد به دقایق بیشتر بازی دارد، زیدان تصمیم گرفته که به او استراحت بدهد.