مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید یازده سال پس از فاجعه آلکورکون، مقابل تیم آلکویانو از کوپا دل ری حذف شد تا یک فاجعه تاریخی رقم بخورد.

رئال مادرید در عین ناباوری در مقابل تیمی که حتی در لیگ دسته سه هم تیم قدرتمندی محسوب نمی شود، از کوپا حذف شد. دستکم گرفتن حریف در نیمه دوم در ورزشگاه ال کویائو باعث شد تا یک فاجعه تاریخی رقم بخورد و رئال نیز همچون اتلتیکو توسط یک تیم دسته سه از مسابقات حذف شد.

زیدان شاید بیش از هر زمان دیگری خودش را در معرض اخراج قرار می دهد. از دست دادن دو جام (سوپرجام و کوپا) در کمتر از شش روز به نظر می رسد که یک فاجعه نابخشودنی باشد به خصوص که لالیگا نیز از دست رئال رفته است و حالا چمپیونزلیگ تنها امید تیم است. باید دید که اتفاقات روزهای آینده چگونه خواهد بود اما هیچ بعید نیست که رائول گونزالس را در بازی مقابل آلاوز به جای زیدان روی نیمکت تیم بزرگسالان رئال مادرید ببینیم.

رئال در دقیقه 45 با گل میلیتائو از حریف پیش افتاد اما زیدان در نیمه دوم بیش از حد حریف را دستکم گرفت. آلکویانو در دقایق پایانی به بازی برگشت و در وقت اضافه نیز با درخشش دروازه بان خود خوان خوزه مقاومت بی نظیری داشتند تا این که در دقیقه 110 ده نفره شدند و در دقیقه 115 گل پیروزی را زدند و بدین ترتیب یک رسوایی بی سابقه برای زیدان رقم خورد. مربی فرانسوی به نظر می رسد که در مسیر نابود کردن همه خاطرات خوب دوره اولش در رئال قرار دارد. حذف در مقابل یک تیم دسته سومی جای هیچ توجیهی ندارد. کوپا تورنمنت شگفتی هاست اما هواداران رئال انتظار دارند که تیمشان حداقل توسط یک تیم لالیگایی حذف شود نه یک تیم دسته سومی!