مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی رئال مادرید و آلکویانو شرکت کرد.

دردناک ترین شکست:” همه شکست ها دردناک هستند و نمی توانم از این یکی به طور خاص اسم ببرم.”

اخراج احتمالی:” مسئولیت را می پذیرم. آرامش دارم. زمانی که درون زمین هستیم، بازیکنان می خواهند برنده شوند اما گاهی شرایط متفاوت می شود و باید این را بپذیریم. ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد.”

پیام به بازیکنان:” فکر می کنم که آنها به من باور داشتند. کارهای خوبی انجام دادند. در لالیگا و چمپیونزلیگ حضور داریم و باید تمرکز داشته باشیم چرا که چیزهایی برای ارائه وجود دارند. همه در یک قایق هستیم.”

بازی:” شرایط مشکل است. حریف ما دسته سومی بود و باید برنده می شدیم. این شکست شرم بار یا این چیزها نیست. در دوران کاری یک بازیکن چنین شکست هایی رخ می دهند. سعی می کنیم تا این اتفاق را فراموش کنیم. این یک شکست دردناک دیگر است چرا که دوست نداریم ببازیم. آنها می خواستند برنده شوند اما نباید دست به جنون بزنیم.”

مقصر:” من مقصر هستم. بازیکنان تلاش خود را داشتند. اگر گل دوم را می زدیم، بازی متفاوت می شد. دروازه بانشان دو، سه وپگیری داشت و وقتی توپ نمی خواست دروازه شود… من مقصر هستم.”

ناکامی؟” حقیقت این است که تلاش کردیم. درون زمین با تمام وجود بازی کردیم. موقعیت داشتیم تا گل دوم را بزنیم اما نتوانستیم این کار را بکنیم و بازی به تساوی کشیده شد. شرایط مشکلی است و از کوپا دور هستیم.”