مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان مربی فرانسوی که به علت ابتلا به کرونا بازی مقابل الاوز را از دست داد، یکی از مشکل ترین فصل های دوران فوتبالش را تجربه می کند. زیزو حالا در قرنطینه باید شش مسئله بحرانی را مورد بررسی قرار بدهد:

1- مدیریت جوان ها: یکی از مسائلی که زیدان به خاطرش مورد انتقاد قرار گرفته، ناتوانی در مدیریت بازیکنان جوان است. اودگارد از نیمکت نشینی خسته شده و در راه انتقال به آرسنال است، مسیری که رگیلونف سبایوس، یوویچ و براهیم قبل از این پیش گرفتند. همه این بازیکنان در تیم های دیگرشان نقش مهمی داشتند. وینیسیوس، میلیتائو و رودریگو گوئس نیز احتمالا راه مشابهی را طی خواهند کرد. زیدان با اصرار بیش از حد به بازیکنانی نظیر مارسلو، لوکاس، ایسکو و … استعدادهای جوان را سوزانده است.

2- تمدیدها: این مسئله به مورد قبلی مرتبط است.زیدان اصرار دارد که باشگاه قرارداد مودریچ، راموس و لوکاس را تمدید کند، بازیکنی که فقط پنج ماه دیگر قرارداد دارد. باشگاه برای قرارداد بازیکن کروات به توافق شفاهی رفته در حالی که تمدید قرارداد کاپیتان به خاطر مسائل مالی و زمانی به مشکل خورده است. لوکاس هم پیشنهاد تمدید را رد کرده است. تنها دلیلی که باشگاه به وی پیشنهاد تمدید داد، اصرار زیدان بود. این بازیکن همیشه حرفه ای رفتار کرده اما باشگاه حس می کند که این بازیکن در سن 29 سالگی فقط یک جای اضافی را در ترکیب پر خواهد کرد.

3- والورده و وینیسیوس:  باشگاه به صورت ویژه نگران شرایط این بازیکنان است. در حقیقت این بازیکنان با وجود آن که روزهای خوبی در رئال داشته اند اما آن طور که باید و شاید بازی نمی کنند و به نظر می رسد که زیدان به اندازه کافی از آنها بازی نمی گیرد.

4- ماریانو دیاز: زیدان بارها تاکید کرده که این بازیکن را نمی خواهد اما جدایی مایورال در شروع فصل و یوویچ در زمستان باعث شده تا او مهاجم ذخیره تیم باشد. این بازیکن می داند که زیدان به او فرصت نمی دهد و با اعتماد به نفس اندکی بازی می کند.

5- ایسکو: بازیکن مالاگایی می خواست در زمستان برود اما باشگاه مخالفت کرد. این بازیکن در تابستان بعدی از رئال خواهد رفت اما باشگاه باید تلاش کند که به بهترین شکل تا پایان فصل از او بازی بگیرد چرا که با جدایی اودگارد، دست زیزو در خط هافبک بسته تر خواهد شد.

6- مثلث هجومی: زیدان سعی کرده که هازارد، بنزما و اسنسیو را به عنوان مثلث رویایی خود معرفی کند. بازیکن مایورکایی در روزهای اخیر نمایش بهتری داشته است، بنزما پر فراز و نشیب است و هازارد به شدت بی کیفیت است. زیدان برای نجات فصل قطعا به ساختار هجومی بهتری نیاز دارد.