مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در غیاب زیدان و با حضور بتونی روی نیمکت توانست در مقابل آلاوز با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

رئال مادرید برای اولین بار پس از چندین ماه (از بازی مقابل هوئسکا تا کنون) یک پیروزی آسان را کسب کرد. آلاوز که در صدمین سالگرد تاسیس خود با انگیزه زیادی ظاهر شده بود، در مقابل رئالی ها حرفی برای گفتن نداشت.

در حقیقت گل زودهنگام کاسمیرو روند بازی را راحت کرد. هازارد که بالاخره یکی از معدود بازیهای خوبش را در رئال داشت، هم گل زد و هم روی گل دوم نقش داشت و بنزما نیز یکی از دو گلش را در نیمه اول زد و دیگری را در نیمه دوم. در حقیقت کریم در این بازی تعداد گلهایش در لالیگا را دو رقمی کرد تا در جنگ پی چی چی بماند.

رئال با این پیروزی فعلا در لالیگا آبروداری کرد، اختلافش با بارسا را حفظ کرد و با دو بازی بیشتر، به چهار امتیازی اتلتیکو رسید. رئال چاره ای جز پیروزی در بازیهای آینده تا بازی با آتالانتا ندارد چرا که در غیر این صورت باید عطای لالیگا را به لقایش ببخشد. قطعا بازیکنان رئال باید همچون بازی با الاوز در همه بازیها از همان ابتدا کار را جدی بگیرند و شرایط را به اما و اگر و دقایق پایانی موکول نکنند.