مرجع خبری رئال مادرید : گلزنی کاسمیرو تقریبا تضمین پیروزی برای رئال است. بازیکن برزیلی در این فصل پنج گل برای رئال زده که آخرینش مقابل الاوز بود. او در مقابل اتلتیکو و گرانادا هم گلهای مهمی زده بود و در مقابل اسپانیول نیز در تابستان گلی را زد که به قهرماین رئال در لالیگای 34 کمک کرد.

کاسمیرو مجموعا یازده بار گل اول را در رئال مادرید زده است که فقط در دو تا از این دفعات رئال مادرید شکست خورده است. کاسمیرو در 27 بازی نختلف در رئال مجموعال 28 گل زده که حاصلش 22 برد، دو تساوی و فقط سه شکست بوده است.

بسیاری از گلهای کاسمیرو در رئال کلیدی بودند. به طور مثال گلهایش در فصل قبل در مسیر قهرمانی لالیگتا به رئال هفت امتیاز دادند. هافبک برزیلی مجموعا در هفت فصل در رئال روی 15 امتیاز تیمش در لالیگا نقش داشته است. بدون گلهایش دو برد در چمپیونزلیگ یا تساوی این فصل مقابل گلادباخ هم از دست می رفت. پنج گلش در این فصل باعث شده تا دومین گلزن برتر تیم پس از بنزما باشد. سه تا از چهار گلش در لالیگا را با ضربه سر زده که فقط النصیری با چهار گل بهتر از اوست.  کاسمیرو در فصل 18-2017 با سه گل درخشید و در فصل 17-2016 نیز شش گل زد که یکی از آنها در فینال چمپیونزلیگ بود.

مجموعا شش تا از گلهای کاسمیرو با پاس گل کروس بوده و به نظر می رسد که شراکت خوبی با هم دارند. کروس البته با 14 پاس گل به راموس، 12 پاس گل به رونالدو و 9 پاس گل به بیل و بنزما نشان داده که تخصص  قابل توجهی در گل ساختن دارد.