مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در بازی مقابل آلاوز بالاخره یک نفس راحت کشید. پس از یک هفته وحشتناک شامل شکست مقابل بیلبائو در سوپرجام و حذف در مقابل الکویانو در کوپا دل ری، رئالی ها در مندیزوروزا به آرامش بعد از طوفان رسیدند.

رئال مادرید در مقابل الاوز با نتیجه چهار بر یک پیروز شد. این بازی دومین بار در این فصل بود که رئال مادرید حداقل چهار گل به ثمر رساند، دفعه قبلی مقابل هوئسکا بود. جالب این که در هر دو بازی بنزما دبل کرد و هازارد گل زد. در مقابل هوئسکا، فدریکو والورده گل زد و در مقابل آلاوز هم نوبت کاسمیرو بود.

رئال مادرید از 27 بازی فصل خود فقط در دو باز چهار گل یا بیشتر به ثمر رسانده است که یکی از ضعیف ترین آمارها در سالهای اخیر بوده است. رئال مادرید زیدان در فصل گذشته در شش بازی چهار گل یا بیشتر زد که چهار بار در لالیگا بود، یک بار چمپیونزلیگ و یک بار کوپا. در فصل 19-2018 نیز رئال در 10 بازی چهار گل یا بیشتر زد که سه بارش در کوپا دل ری بود، پنج بار لالیگا، یکی چمپیونزلیگ و یکی جام جهانی باشگاه ها. در فصل 18-17 که آخرین فصل از دوره اول زیدان بود، مجموعا 9 بازی با چهار گل یا بیشتر به ثمر رسیده که هشت تا در لالیگا بود و یکی در چمپیونزلیگ. در فصل 17-16 نیز رئال مادرید در 16 بازی چهار گل یا بیشتر زد که ده تا یش در لالیگا بود، سه تا چمپیونزلیگ، دو تا کوپا و یکی جام جهانی باشگاه ها.

رئال مادرید با میانگین کنونی تا پایان فصل فقط در چهار بازی چهار گپل یا بیشتر خواهد داشت که برای تیمی نظیر رئال آمار جالبی نیست. رئال در لالیگای امسال 34 گل زده که اتلتیکو با 36 و بارسلونا با 39 بازی آمار بهتری دارند اما اتلتیکو یک بازی کمتر دارد. تیم سیمئونه در این فصل فقط هشت گل خورده در حالی که رئال مادرید شانزده گل دریافت کرده است.

بایرن مونیخ در این فصل 49 گل زده هر چند که در بوندسلیگا، دورتموند، گلادباخ و آینتراخت با 35 گل در رده بعدی هستند و بیشتر از رئال گل زده اند. در ایتالیا نیز اینتر با 45 ، آتالانتا با 44 ، رم با 41 ، ناپولی با 40 ، میلان با 39 و یوونتوس با 37 گل بیشتر از رئال گل زده اند. در لیگ فرانسه نیز پی اس جی با 48 ، موناکو با 42 ، لیون با 35 و لیل با 35 گل بیشتر از رئال گل زده اند. در لیگ انگلیس هم لیورپول با 37 ، یونایتد با 36 و لستر با 35 گل آماری بهتر از رئال مادرید داشته اند. مجموعا 18 تیم در پنج لیگ بزرگ بیشتر از تیم زیدان گل زده اند.