مرجع خبری رئال مادرید : عملکرد قرض یهای رئال مادرید در هفته ای که گذشت را مرور می کنیم.

مایورال: بورخا در مقابل اسپتزیا دبل کرد و خوش درخشید. او مجموعا هشت گل و پنج پاس گل در 22 بازی در رم داشته که آمار درخشانی است. او در مقابل اسپتزیا برای اولین بار در لیگ ایتالیا 90 دقیقه بازی کرد.

گرت بیل: بازیکن ولزی در بازی مقابل ویکام واندررز در جام حذفی فیکس شد و گل تساوی را به ثمر رساند. تاتنهام تا دقایق پایانی کار را با تساوی دنبال می کرد تا این که  با نتیجه چهار بر یک با طوفان چند دقیقه آخر پیروز شد. بیل بدین ترتیب گلهای فصل خود در تاتنهام را به چهار رساند. زنده ماندن تاتنهام در جام حذفی باعث می شود تا گرت بیشتر در این تورنمنت بازی کند.

لوکا یوویچ: مهاجم صرب در آینتراخت همچنان می درخشد. او 25 دقیقه مقابل بیله فلد گلزنی کرد و باز هم گلزنی کرد تا به رکورد سه گل در 76 دقیقه برای آینتراخت برسد.

کوبو : مهاجم ژاپنی نتوانست جلوی شکست سنگین ختافه مقابل بیلبائو را بگیرد و تیمش با نتیجه پنج بر یک شکست خورد. تاکه فیکس بود اما نتوانست به تیمش کمک کند.

براهیم دیاز: این بازیکن امسال در میلان با چهار گل و سه پاس گل در 24 بازی و 1191 دقیقه درخشیده است. 45 دقیقه مقابل آتالانتا بازی کرد اما نوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد.

وایخو: بورخا در نیمه اول بازی مقابل اوساسونا در ال سادار بازی کرد که در پست هافبک دفاعی بازی کرد. بین دو نیمه با خورخه مولینا تعویض شد که بازیکنی هجومی تر بود. او کارت زرد گرفت و به همین خاطر محتاطانه تر بازی کرد.

سبایوس: در شکست آرسنال مقابل ساوتهمپتون در جام حذفی بازی کرد. به علت مصدومیت در پیروزی هفته گذشته مقابل نیوکاسل هم حضور نداشت. به زودی اودگارد هم به او ملحق می شود.

رینیر ژسوس: بازیکن برزیلی در شکست مقابل گلادباخ نیمکت نشین بود. فقط 136 دقیقه در هشت بازی در دورتموند داشته که از 12 دسامبر بازی نکرده است.