مرجع خبری رئال مادرید : انتقال مارتین اودگارد نروژی به آرسنال به صورت قرضی با دو میلیون یورو نهایی شد و بدین ترتیب رئال در بحران کرونا دو میلیون یوروی دیگر را هم برای تنظیم حساب هایش به دست آورد. رئال  در تابستان اخیر خریدی نداشت اما فروش ها می تواند درها را به روی جذب بازیکنان مختلف باز کند که کلیدی ترین هدف رئال مادرید، امباپه است.

کیلیان هنوز قرارداد شرا با پی اس جی تمدید نکرده است و امیدوار است که هر چه زودتر انتقالش به رئال نهایی شود.مهاجم فرانسوی از تابستان تا کنون 102 میلیون یورو از فروش بازیکنان مختلف درآمدزایی کرده که اشرف با 40، رگیلون با 30، اسکار با 15 میلیون یورو بیشترین کمک را به این درآمد داشته اند. به این ارقام می تواند مبالغ نسبتا ناچیز برای بازیکنان جوان را هم اضافه کرد: خاوی سانچز با سه میلیون یورو با وایادولید، دنی گومز و دی فروتوس هر کدام با 2.5 میلیون یورو به لوانته، سورو با 2.5 میلیون یورو به گرانادا، کوبو با 2.5 میلیون یورو قرضی به ویارئال و ختافه، مایورال با دو میلیون یورو قرضی به رم، اودگارد با دو میلیون یورو قرضی به ارسنال که مجموع این مبالغ به 102 میلیون یورو می رسد و می تواند بخشی از هزینه خرید امباپه را جبران کند.

رئال مادرید بر اساس حساب های مالی خود در حال حاضر 125 میلیون یورو در خزانه خود دارد وبه نظر می رسد که از نظر مالی مشکلی برای خرید یک کهکشانی در تابستان بعدی نداشته باشد.

امباپه در تابستان 2017 نیز در لیست خرید رئال مادرید بود اما مدیران رئال در آن زمان فرصت خرید او را از دست دادند چرا که در آن زمان کیلیان با حضور بی بی سی نمی خواست برای نیمکت نشینی به رئال بیاید و ترجیح می داد که یکی از سه عضو بی بی سی بروند. در آن زمان بیل از یونایتد پیشنهاد داشت اما مدیران رئال مادرید حاضر به فروش وی نشدند و بدین ترتیب امباپه راهی پی اس جی شد.