مرجع خبري رئال مادريد : توماس رونکرو آخرین کری خوانی های خود را در آستانه دربی مادرید تقدیم به هواداران بارسا کرد.

همچنان هر کسی می توند ویروس بازیهای ملی و نبود بازیکنانی مثل دی ماریا، ژابی آلونسو یا حتی دیگو لوپز را یک توجیه بداند. اما رئال امشب طوری لباس خواهد پوشید تا یاداوری کند که چه کسی پادشاه قانونی و عرفی اروپاست. برنابئو. شب جادویی لیسبون را به یاد خواهد آورد. بهترین کار برای موفیت یادآوری داشته است. همه این ها را باید به سرود زیبای دسیما اضافه کرد که 80 هزار هوادار پیش از بازی به زبان می آورند.  رئال ترکیب بی نظیری در اختیار دارد و همه چیز مهیاست.

مهم نیست که اتلتیکو چه داشته هایی دارد. ما بهترین بازیکن دنیا ، کریستیانو رونالدو را داریم . کسی که یک بمب است و می تواند مثل بازی با سویا در کاردیف حریفان را ویران کند. بازیکن پرتغالی برای این روز  بزرگ استراحت کرده است و حالا می خواهد به دنیا نشان بدهد که چه چیزی در چنته دارد و چرا پرچم رئال است. حضور او باعث  شده که گودین، میراندا و خوانفران از ترس نخوابند. کریستیانو مثل شیری است که تازه از قفس رها شده است.

رختکن رئال متحد تر از همیشه است. سرجیو راموس در روزهای اخیر با په په هماهنگ کرده که دو نفری مانژوکیچ را قورت بدهند. کروس می خواهد که حالا که ژابی نیست نشان بدهد که زمین مال خودش است و بیل با سرعت جد در برنابئو گام خواهد برداشت. اتلتیکو تیم بزرگی است و از همه اسلحه های خود برای ما استفاده می کنیم اما رئال تیمی است که همیشه احترام دنیا را بر انگیخته است. این تیم آماده بزرگی است.

توماس رونکرو