مرجع خبری رئال مادرید : کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاریسن ژرمن زیر نظر پوچتینو تصمیم گرفته است که پستش را عوض کند و حالا در همان پستی بازی می کند که در آن با موناکو به یکی از ستارگان فوتبال اروپا تبدیل شد.

پوچتینو در ابتدا از امباپه در پست بال چپ استفاده می کرد که این بازیکن نمی توانست کیفی کافی را ارائه بدهد. مربی سابق تاتنهام اما تصمبم گرفت که در سیستم 2-4-4 از امباپه در خط حمله استفاده کند که حاصلش درخشش وی مقابل مونپولیه با دو گل  و یک پاس گل بود.

امباپه که هیشه از نظر ظاهری نیز با رونالدونازاریو مقایسه می شده حالا با پست جدید خود می تواند شبیه کیلیان شود. او می تواند از سرعت و قدرت دریبل زنی خود استفاده کند و سبک بازی خود را به رونالدو نازاریو شبیه کند که یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال بود.

مارکا در گزارشی عنوان کرده است که بحران مالی ناشی از کرونا باعث شده تا امباپه نسبت به آینده اش کاملا نامطمئن باشد. کیلیان با صحبت های اخیرش نشان داد که خودش هم نمی داند که در فصل آینده چه اتفاقی برایش رخ می دهد و همه چیز در موردش تردید آمیز است. پی اس جی در تلاش است تا با پیشنهاد دستمزد نجومی 30 میلیونی قراردادش را تمدید کند اما رئال امیدوار است که بتواند نظر وی را جذب کند. رئال برای بازسازی ترکیبش نیاز به چهره های تازه دارد و قطعا کیلیان بهترین گزینه است. البته لیورپول نیز همچنان با دقت شرایط جذبش را زیر نظر دارد و همچنان یکی از گزینه های جدی برای اوست.