مرجع خبري رئال مادريد : آنجلوتی باز هم به اتلتیکو باخت تا به آمار ضعیف سه امتیاز از سه بازی دست پیدا کند  و عملا از همین حالا آماده از دست دادن لالیگا شود.

رئال مادرید همچنان چوب افتضاحاتش در فصل نقل و انتقالات را می خورد. نقل و انتقالاتی وحشتناک که چنین روزهایی را قابل تصور می کرد. ژابی و دی ماریا، دو ستون رئال جدا شدند و به جایشان کروس و خامس به خدمت گرفته شدند. بازیکن دومی کلا توی باغ نیست. کریم بنزما، بازیکنی که فصل گذشته از عوامل اصلی از دست رفتن لالیگا با خراب کردن انواع و اقسام موقعیت ها بود، سه ماه تابستان بی رقیب بود و تازه باشگاه در آخرین روز فهمید که باید مهاجم بخرد!

مطمئنا آنجلوتی بی تقصیر نیست که اجازه چنین تغییراتی را صادر کرده است اما پرز باید هر چه زودتر آماده استعفا شود. اگر تیمی که دسیما را برده بود، به دشمنان قسم خورده رئال می سپردند هم این گونه آن را خراب نمی کرد که پرز یک تنه آن را به گند کشید!

رئال در مقابل اتلتیکو چوب همان چیزی را خورد که باید می خورد.بنزما، مهاجم محبوب پرز  در 15 دقیقه پایانی نیمه دوم فرصت های صد در صد گلزنی را یکی پس از دیگری از دست داد تا تلاش تیم را بر باد بدهد.اگر در چنین بازیهایی این موقعیت قرار است که خراب شود، چه زمانی پس باید از آنها استفاده کرد؟

روی گل اول اتلتیکو نمی شد آنجلوتی را مقصر دانست. وقتی یک تیم چندین و چند بار به یک شکل دروازه اش گشوده می شود، مربی کمترین تقصیر را دارد. رونالدو با تلاش شخصی خود گل تساوی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. شاگردان کارلو پس از این صحنه موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند اما فرصت ها از دست رفت تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم رئال کم رمق به نظر می رسید. رئال بدون ژابی و دی ماریا عملا هیچ موقعیتی نمی ساخت و خنثی بازی می کرد. ورود چیچاریتو و ایسکو به زمین نیز چیزی را عوض نکرد. در دقیقه 77 بالاخره به علت اهما لبازیکنان رئال این آردا توران بود که دروازه رئال را گشود. پس از گل ، اتلتیکو تقریبا تیم برتر میدان بود و شاگردان کارلو بازی را رها کرده بودند.

به هر صورت این تیمی است که پرز ساخته است. بازیکن محبوبش ، بنزما موقعیت ها را خراب می کند و رکورد جاودانه 2 گل در 19 بازی را ثبت می کند، خامس ، خرید جدیدش توی باغ نیست و جای خالی ژابی در تیمش حس می شود! او حالا می تواند کشورگشایی کند، از کشورهای گینه بیسائو و گواتمالا هم بازیکن بخرد تا شاید تجارت شرکتش در این کشورها رونق بگیرد. اما تیمی که اهداف ورزشی نداشته باشد، همان بهتر که موفق نشود.