مرجع خبری رئال مادرید : مایورال ستاره درخشان این هفته قرضی های رئال بود در حالی که براهیم و سبایوس به علت مصدومیت و رینیر مورد توجه مربیانشان نبودند.

مایورال : این مهاجم در مقابل هلاس 86 دقیقه بازی کرد که پاس گل داد و گل زد تا تیمش برنده شود. در مجموع 9 گل و شش پاس گل در رم داشته و بی نظیر ظاهر شده است.

گرت بیل: مهاجم ولزی مقابل برایتون فیکس بود که عملکرد ضعیفی داشت و در دقیقه 61 با لوکاس مورا تعویض شد و به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. زمان برای بیل به سرعت می گذرد و او نتوانسته فصل خود را نجات بدهد.

اودگارد: بازیکن نروژی به صورت قرضی به آرسنال رفت که اولین بازی خود را در حضور هفت دقیقه ای مقابل یونایتد در تساوی بدون گل داشت. اینبازیکن سعی می کند که در هفته های آینده صاحب دقایق بیشتری شود.

سبایوس: این بازیکن به علت مصدومیت در لیست بازی با یونایتد حضور نداشت اما به زودی به زوج اودگارد تبدیل خواهد شد.

وایخو : این مدافع 90 دقیقه در تساوی بدون گل مقابل سلتا حضور داشت که دوباره به پست دفاع میانی برگشت. او هفته گذشته در خط هافبک بازی کرده بود. او در کوپا مقابل ناوالکارنرو نیز به علت مصدومیت کوئینی شش دقیقه بازی کرد.

کوبو: بازیکن ژاپنی 79 دقیقه در تساوی بدون گل مقابل الاوز در چهارمین حضور پیاپی خود در ختافه بازی کرد. او فعلا در ختافه در 254 دقیقه بازی کرده در حالی که در نیم فصل در ویارئال فقط 292 دقیقه بازی کرده بود.

یوویچ: مهاجم صرب مقابل هرتا در 30 دقیقه پایانی بازی کرد که این بار گل نزد. فعلا در 105 دقیقه در آینتراخت سه گل زده است.

براهیم دیاز: به علت مصدومیت در پیروزی میلان مقابل بولونیا حضور نداشت.

رینیر ژسوس : بازیکن برزیلی مقابل آگسبورگ روی نیمکت نشست که قریب به دو ماه است که بازی نکرده است. او در هشت بازی اخیر حضور نداشته است.