مرجع خبری رئال مادرید : ویسنته دل بوسکه سرمربی اسبق رئال مادرید در مورد رونالدو نازاریو صحبت کرد و گفت:”بازیکنی بود که کل رختکن دوستش داشتند و شخصیت خوشایندی داشت. بازیکنی بود که دوست نداشت اطرافش خبری از غم باشد. با ما رفتار فوق العاده ای داشت.

وی با یادآوری بازی با آلاوز که رونالدو در 12 دقیقه دو گل زد، بیان کرد:”او بی نظیر بود. رابطه مربی- بازیکن میان ما بسیار خوب و صمیمانه بود چرا که از آن بازیکنانی هستد که باعث بهتر شدن تیم می شوند. قدرت رهبری خوبی داشت و همیشه با مثبت نگری به تیم کمک می کرد. دو گلش مقابل آلاوز همه را مجذوب او کرد. همه می گفتند که خیلی خوب است.”

دل بوسکه در مورد مصدومیت رونالدو قبل از بازی نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل یووه گفت:” قبل از نیمه نهایی مصدوم شد. از پزشک تیم پرسیدم و گفت که برای 30 تا 45 دقیقه آماده است. در نیمه دوم وارد زمین شد  و پنالتی گرفت. بعد از آن فیگو پنالت یرا خراب کرد. یادم است که بعد از آن در بازی ماقبل پایانی لالیگا مقابل اتلتیکو هم رونالدو یک بازی فوق العاده داشت که دو گل زد و به بردن لالیگا کمک کرد. قطعا اگر مصدومیت نداشت می توانست بهتر شود. دو مصدومیت بسیار شدید داشت اما با وجود هر چیز یک غول بود، یک پدیده است.”