مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در جدول پائین تر از ایبار قرار گرفت اما بحران نه تنها از نظر ورزشی بلکه از نظر سکوها نیز شدت پیدا کرد. در دقیقه 15 دربی این کاسیاس بود که هو شد ، در نبری مثل دربی چنین اتفاقی عجیب بود چرا که هو کردن بازیکن خودی ضربه روحی به تیم خود بود.

به نظر می رسید که با رفتن لوپز مشکل دروازه بانی در رئال عوض شود اما این مسئله حل نشدنی است. در حالی که در نظرسنجی آس پیش از بازی هواداران می خواستند کاسیاس فیکس شود، پس از بازی آرا به سمت ناواس رفت. جالب آن که نظر مطبوعات جهان نیز مختلف بود. گاتزتا نوشت:”کاسیاس در واکنش خیلی کند بود.” و اکیپ نوشت:”روی گلها هیچ کاری از دستش بر نمی آمد.”

بنزما هم هو شد. این بازیکن فقط در یکی از سالهای حضورش در لالیگا از 20 گل گذشته است. او 21 گل زد که شامل 17 درصد از 121 گل تیم بود. در آن سال هیگوائین 22 گل در لیگ زد. بازیکن فرانسوی در دو فصل اخیر در لیگ 12 و 17 گل زده است.

برای هواداران قابل درک نیست که باشگاه این قدر از بنزما محافظت می کند و رقبا را کنار می زند. هیگوائین جای خود را به موراتا داد و موراتا هم در این تابستان از رئال رفت. حالا چیچاریتو به رئال آمده است. مهاجم مکزیکی در بدترین فصل منچستر فقط در شش بازی لیگ انگلیس و دو بازی چمپیونزلیگ فیکس بود. جالب آن که آرای او با این شرایط بالاتر از بنزماست.

هواداران علیه پرز هم شعار دادند. آنها حس می کنند که رفت و آمده اتیم را به هم ریخته است. توجیه پرز در مقابل مطبوعات هم نتیجه ای نداشت. آنچلوتی چاره ای به جز استفاده از کروس و رودریگز به جای آلونسو و دی ماریا ندارد. آلونسو بنیان تیم در سالهای اخیر بوده و حالا در بایرن می درخشد. دومی در تیم ملی آرژانتین و منچستر در هفته های اخیر درخشیده است. نه کروس توان دفاعی ژابی را دارد و نه خامس تحرک دی ماریا را. به همین علت تیم آنچلوتی کاملا به هم ریخته است.

مسلما هیچ کس دوست ندارد سه شنبه مقابل بازل دوباره شعارها بر علیه تیم تکرار شود.