مرجع خبری رئال مادرید : مربی چلسی یک بار دیگر شخصیت کثیف ، پلید و نفرت انگیز خود را نشان داد ، زمانی که به جای قدردانی از رونالدو پشت سر این بازیکن صفحه گذاشت.

شاید این مربی چندش آور یادش نمی آید که وقتی بلاتر پشت سر ستاره پرتغالی حرف زد، به غلط کردن افتاد. رونالدو مثل او اهل لوده گری و زبان بازی نیست اما مورینیو باید دعا کند که در چمپیونزلیگ رو در روی او قرار نگیرد تا رونالدو بلایی سرش نیاورد.

وی با انداختن تقصیر حذف از بایرن به دوش رونالدو گفت :” در سال 2012 در آستانه بردن چمپیونزلیگ بودیم اما متخصص پنالتی زنی ما فرصت را خراب کرد و همه چیز از دست رفت!”

انگار این مربی نفرت انگیز یادش رفته که در همان دو بازی اگر رونالدو نبود، تیمش هیچ حرفی برای گفتن نداشت. ستاره پرتغالی در بازی رفت در آلیانس پاس گل داد و در بازی برگشت هر دو گل تیم را زد.

این مربی به جای مزخرف باختن بهتر است که هنر آنچلوتی و تیم در فصل گذشته در در هم کوبیدن بایرن در خانه خود را ببیند تا بفهمد که اگر مربی درستی بود، آن سال کار را در زمین بازی تمام می کرد و نمی گذاشت کار به ضربات پنالتی بکشد. فقط مشخص نیست که او چرا به فوتبال روی آورده است چرا که قطعا با این لوده گری ها در سیرک ، یک دلقک موفق می شد.