مرجع خبری رئال مادرید : کارلو آنچلوتی ، مربی ایتالیایی رئال مادرید پیش از بازی مقابل بازل در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.

آنچلوتی در مورد این که چقدر حمایت سران باشگاه را حس می کند گفت:” مثل سال گذشته باید خیلی چیزها را حل کنم. در زمان مناسب در این بازی حضور می یابیم. می خواهیم واکنش مناسبی نشان دهیم و اثبات کنیم که ترکیب خوبی در اختیار داریم.شروع خوب در لیگ قهرمانان برای ما خیلی مهم است. امید و انگیزه بسیاری همچون فصل گذشته داریم و سعی می کنیم پیروز شویم.”

وی در مورد تغییرات در ترکیب تیم خود گفت :” بازی با سوسیه داد و اتلتیکو را به علت مشکل در رفتار تیمی از دست دادیم به همین خاطر نیازی به تغییر در ترکیب نمی دیدم. فردا نیز همین طور خواهد بود. باید ثبات بیشتری داشته باشیم. سطح بازی امسال ما بالاتر از پارسال نیست اما باید ثبات داشته باشیم.”

کارلتو تلویحا ماندن کاسیاس در ترکیب در شرایط فعلی را تائید کرد و گفت:” این بحث برای من تمام شده است. هیچ صحبتی در این باره ندارم. کاملا می دانم چه کار می کنم. در مورد بحثی که وجود خارجی ندارد صحبت نمی کنم. در این فصل هرگز در مورد دروازه بان ها صحبت نخواهم کرد.”

وی در مورد هماهنگ شدن بازیکنان جدید با ترکیب بیان کرد:” بازیکنان جدید باید هر چه زودتر در بازی تیمی ما جا بیافتند. برخی بازیکنان در اواخر تابستان به ما ملحق شدند و زمان زیادی برای تمرین نداشتند. این بازینان نیاز به زمان دارند. ترکیب بسیار خوب و بسیار رقابت جویی در اختیار دارم. نسبت به هیچ بازیکنی تردید ندارم. کیفیت این تیم عالی است.”

آنچلوتی در مورد مشکل رئال در ضربات ایستگاهی گفت:” روی مهار تیر یک در ضربات ایستگاهی همیشه مشکل داشته ایم.  سعی می کنیم که به بهترین شکل این مشکل را رفع کنیم.”

کارلتو در مورد هو شدن کاسیاس اظهار داشت :” کاسیاس خیلی باتجربه است. او می تواند از پس این شرایط بر بیاید و آن را بدون مشکل حل کند.”

مربی رئال در مورد هواداران گفت:” برخورد هواداران رئال بستگی به عملکرد ما خواهد داشت. اگر فردا خوب باشیم با ما خواهند بود و اگر بد عمل کنیم از ما توقع بیشتری خواهند داشت. این کاملا طبیعی است.”

وی در مورد شانس های رئال برای قهرمانی در اروپا بیان کرد:” باید در مهمترین تورنمنت جهان با تمام قوا رقابت کنیم. خاطره خوشی از فصل گذشته داریم و باید عملکرد سال گذشته را تکرار کنیم. این ترکیب را با هیچ تیمی در اروپا عوض نمی کنم.”

آنچلوتی در مورد نقل و انتقالات رئال گفت :” از ترکیبی که در اختیار دارم کاملا رضایت دارم. همه در خدمت باشگاه هستند. تکرار می کنم که این ترکیب را با ترکیب هیچ کدام از تیمهای اروپایی عوض نمی کنم.”