مرجع خبری رئال مادرید : خامس رودریگز سعی کرد که علیرغم شکست های اخیر رئال به هواداران روحیه بدهد.

رودریگز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل بازل اظهار داشت:” هنوز در بهترین سطح خودم نیستم. باید بهترین عملکردم را ارائه بدهم و روز به روز بهتر شوم. در گروه جدیدی حضور دارم و آرام آرام می توانم بهتر شوم . از نظر روحی و بدنی به سمت جلو حرکت می کند. قیمتم؟ خودم را یکی مثل بقیه بازیکنان می بینم. می خواهم سخت تلاش کنم و وقتی فرصت بازی به من داده می شود بهترین عملکردم را ارائه بدهم.”

وی در مورد شکست های رئال گفت:” مسابقات را بد شروع کردیم اما برخی بازیکنان ما توانایی تغییر این شرایط را دارند. نباید افراطی نظر داد. تازه اول کار هستیم. می توانیم بردن را شروع کنیم. فردا فرصت خوبی در اختیار داریم تا بردن را آغاز کنیم.باید روز به روز حرکت کرد. نباید به عقب نگاه کرد. باید بازی به بازی به جلو رفت. فردا به دنبال پیروزی خواهیم بود. در مقابل اتلتیکو بدشانس بودیم. موقعیت های خوبی در اختیار داشتیم و می توانستیم از آنها استفاده کنیم. حالا باید به تلاش ادامه بدهیم.”

خامس در مورد اولین بازی خود در لیگ قهرمانان گفت:” خیلی خوشحالم. در یک استادیوم بی نظیر حضور خواهم داشت. امیدوارم که با پیروزی کار را آغاز کنیم و من در این برد سهیم باشم. از کودکی رویایم حضور در رئال بود. حالا در این جا هستم و همه تلاشم را انجا ممی دهم. بازل بازیکنان خوبی در اختیار دارد اما به دنبال پیروزی هستیم.  البته باید مراقب بود چرا که آنها خط حمله خطرناکی در اختیار دارند.”