مرجع خبری رئال مادرید : کورتوا در مورد پیروزی رئال مادرید مقابل آتالانتا گفت :” امروز انتظار چنین شب آرامی را درون دروازه نداشتم. کارت قرمز حریف هم کمک کرد. در نهایت بازی مشکلی بود چرا که سخت بود که فضا پیدا کنیم. این هفته روی ضربات ایستگاهی و نحوه باز کردن فضاها کار کرده بودیم. بازیهای آتالانتا همیشه پرگل بودند و در ایتالیا هجومی ترین تیم هستند. انتظار یک بازی مشکل را داشتیم اما در نهایت بازی بسته شد. تملک توپ بالایی داشتیم و در نهایت گل ارزشمندی را در خارج از خانه زدیم که خیلی به ما کمک می کند. نمی توانیم فکر کنیم که صعود کرده ایم. باید ببینیم که کدام مصدومان برمی گردند. فعلا با داشته هایمان کار می کنیم.  سعی می کنیم که برای لالیگا و چمپیونزلیگ بجنگیم. کار دفاعی تیم خیلی خوب بوده است.”

ناچو نیز در مورد بازی صحبت کرد:” شرایط مشکل بود. در دفاع خیلی بسته بازی می کردند. در نهایت با ضربه پای راست زیبای مندی بازی کردیم اما منتظر بازی برگشت هستیم. هدفمان در بازیهای اخیر بسته نگه داشتن دروازه بوده که به آن رسیدیم. می دانیم که اگر کلین شیت کنیم می توانیم منتظر گلها باشیم. امروز به حریفی گل زدیم که یک بازیکن کمتر داشت اما کلین شیت کردیم. در لالیگا دوباره احیا شده ایم. البته پس از اخراج در بازی امشب انتظار داشتیم که گلهای بیشتری بزنیم.”

لوکاس وازکز هافبک گالیشایی رئال هم در مورد بازی صحبت کرد:” نتیجه ای را کسب کردیم که مشکل بود. نتیجه عادلانه ای بود و شایسته این پیروزی بودیم. بازی برای ما مشکل شد. آنها خیلی دفاعی بازی می کردند و فضاهای خیلی کمی به ما دادند. اگر بازی یازده به یازده بود، مسابقه زیبایی می دیدیم اما بعد از گل عقب کشیدند و ایجاد موقعیت برای ما مشکل شد. گل مندی ما را خوشحال کرد و صاحب یک برتری جزئی برای بازی برگشت شدیم. جزئیات تاثیرگذار هستند. به خاطر این گل برای مندی خوشحالیم.”