مرجع خبری رئال مادرید : وینیسیوس جونیور اخیرا گفته است که بعد از خانواده اش، فلورنتینو پرز بزرگترین حامی اوست اما حقیقت این است که بازیکن برزیلی در سومین فصلش نشان داده است که نمی تواند پاسخ این اعتماد را بدهد. وینی با 45 میلیون یورو به رئال مادرید ملحق شد. پرز همیشه علاقه خاصی به او داشته اما به نظر می رسد که خبری از واکنش بازیکن برزیلی نیست آن هم در حالی که به پایان سومین فصلش در رئال نزدیک می شود.

وینیسیوس در برگامو مقابل آتالانتا برای یک بار دیگر نشان داد که در ضربات آخر چقدر بی دقت است چرا که دو موقعیت را از دست داد. اولی روی پاس کروس بود که در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد، بیش از حد وقت را هدر داد و ضربه اش بی اثر بود. او در دقیقه 52 نیز صاحب موقعیت دیگری شد که بیش از حد تعلل کرد.

وینیسیوس در همان تابستانی به رئال آمد که رونالدو رفت. مشکلات هجومی رئال در سالهای اخیر باعث شده بود که وینی فرصت مناسبی برای درخشش داشته باشد. فصل اولش در رئال امیدبخش بود و نقطه اوج فصل دومش در ال کلاسیکو بود که گلزنی کرد اما بعد از آن سراشیبی برایش شروع شد و در این فصل به نظر می رسد کهث ابت کرده که آینده را نمی توان برایش در رئال متصور بود. در حقیقت وینی تا کنون 99 بازی در رئال داشته و به عنوان بازیکنی که به زودی تعداد بازیهایش سه رقمی می شود نمی توان گفت که نمره قبولی نصیبش شده است.