مرجع خبری رئال مادرید : بدون مهاجم هم می توان برنده شد. زیدان در برگامو این را نشان داد. در حقیقت رئال که زمانی مثلث بی بی سی ، هیگواین، نیستلروی، رونالدو نازایو و … را در خط حمله اش داشت در یکی از مهمترین بازیهای فصلش در حالی به میدان رفت که خبری از مهاجم نوک نبود. در حقیقت ایسکو در این بازی پشت سر آسنسیو و وینیسیوس بازی کردو خبری از مهاجم تخصصی نبود.

رئال مادرید البته بدون مهاجم پیروز شد. فرلاند مندی مدافع فرانسوی رئال مادرید با یک شوت پای راست فوق العاده دروازه حریف را گشود. شوتی که گولینی را شگفت زده کرد و باعث شد تا منتقدان رئال به سکوت فرو بروند. البته در هفته های اخیر این که رئال بدون گلزنی مهاجمانش ببرد عادی شده است. واران در مقابل هوئسکا دو گلی را زد که به رئال کمک کرد تا کامبک بزند. خود مندی در مقابل ختافه گل زد، در مقابل والنسیا نوبت کروس بود که گلزنی کرد و در مقابل وایادولید هم کاسمیرو تک گل بازی را به ثمر رساند.

زیدان مشکلی با نداشتن مهاجم ندارد و فعلا از این که تیمش با این شرایط نتیجه گرفته راضی است. او امیدوار است که غایبان در ادامه فصل برگردند تا رئال برای کسب هر دو جام تلاش کند. آتالانتا در حالی به بازی با رئال رسید که میانگین 2.18 گل زده در هر بازی را داشت اما رئال به لطف انسجام هجومی پیروز کند.