مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در بازی مقابل آتالانتا در روز چهارشنبه پیروزی ارزشمندی را با گل مندی کسب کرد اما نباید از نقش کاسمیرو، کروس و مودریچ هافبک های تیم از این بازی غافل شد که با وجود آن که سنشان بالا رفته اما همچنان در خط هافبک رئال مادرید بی رقیبو بی جایگزین هستند.

رئال با قدرت این سه هافبک در مقابل آتالانتا به 69 درصد تملک توپ رسید. کروس 139 پاس داد که با رکوردش برابری کرد (در مقابل مالکو در فصل 16-2015  هم به این رکورد رسیده بود ) که 130 تایش به مقصد رسیدند (یعنی 93.5 درصد) 105 تا از پاسهایش در زمین حریف بود (96 تا صحیح) و در فاز دفاعی هم با هفت توپربایی درخشید. مودریچ نیز 99 پاس داد که 90 تایش به مقصد رسید، هفت توپربایی کرد و پاس قبل از گل مودریچ را داد. کاسمیرو 71 پاس داد که 59 تایش به مقصد رسید که البته به خاطر کارت زرد زودهنگامش با احتیاط بازی کرد اما با این وجود 9 توپربایی داشت که در ترکیب رئال فقط واران با 12 توپربایی بهتر از او بود.  البته کاسمیرو به هفتمین گل فصلش هم نزدیک بود که گولینی با خوش شانسی آن را دفع کرد.

مودریج، کاسمیرو و کروس روی هم 95 سال سن دارند(مودریچ با 35 ، کروس با 31 و کاسمیرو با 29) مودریچ به خاطر فصل درخشانش برای یک فصل دیگر قراردادش را با رئال تمدید کرد . مودریچ از ولاتکو ووستیک در پنج سال اخیر به عنوان بدنساز و متخصص تغذیه استفاده کرده است و می درخشد. او با 2333 دقیقه ششمین بازیکن تیم از نظر دقایق بوده است. کاسمیرو با 2446 دقیقه و کروس با 2291 دقیقه در رده های سوم و هفتم هستند.

مصدومیت های والورده و بی صبر بودن اودگارد باعث شد تا این دو عملا نتوانند رقیبی برای کاسمیرو، مودریچ و کروس باشند. این مثلث در 13 تا از 19 بازی اخیر فیکس بوده اند. در این فصل این سه 12 گل و دوازده پاس گل داشته اند (کروس با دو گل و هفت پاس گل، مودریچ با چهار گل و سه پاس گل و کاسمیرو با شش گل و دو پاس گل) این سه روی هم 21 درصد از گلهای فصل رئال را ثبت کرده اند.