مرجع خبری رئال مادرید : داوید آلابا مدافع آچارفرانسه اتریشی همچنان یکی از گزینه های جدی رئال مادرید در پست دفاع میانی است چرا که در تابستان به بازیکن آزاد تبدیل می شود اما خرید وی چندان ساده نیست چرا که مشتریان زیادی دارد.

آلابا توان بازی در پست های مختلف نظیر دفاع میانی، دفاع چپ و حتی هافبک میانی را هم دارد اما در حال حاضر یکی از نکات این جاست که بازیکنان رئال در این پست ها خیلی خوب کار می کنند و منطقی نیست که آلابا به عنوان بازیکن نیمکت نشین به رئال مادرید بیاید چرا که دستمزد بالایی دریافت می کند و اگر قرار باشد به رئال بیاید باید فیکس شود.

در پست مدافع میانی طبیعتا ماندن یا رفتن راموس می تواند خیلی روی آینده آلابا و تصمیم رئال برای جذبش تاثیر بگذارد اما جدا از این ناچو فرناندز هم در بازیهای اخیر در غیاب سرجیو نمایش خیلی خوبی از خود داشته است. ناچو در برگامو یک شب درخشان دیگر را داشت. از سویی در پست دفاع چپ هم مندی با نمایش خوبش در این فصل و پس از گل درخشانش در مقابل آتالانتا جایگاه خود را کاملا تثبیت کرده است و طبیعتا اگر رئال بخواهد بازیکنی را برای پست دفاع چپ بخرد باید برای نیمکت و جانشینی مارسلو بخرد و نه برای فیکس شدن.

به هر صورت هنوز سه ماه تا پایان فصل باقی مانده و باید دید که آلابا با این کش و قوس ها بالاخره پیراهن رئال مادرید را به تن خواهد کرد یا نه.