مرجع خبري رئال مادريد :  پائولو سوسا، مربی بازل روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی از رونالدو تمجید کرد و او را پرچم و نماد رئال دانست.

وی گفت :” به بازیکنان توصیه خواهیم کرد تا فضاها را ببندند اما نه فقط روی رونالدو بلکه روی کل بازیکنان.  کریستیانو یک برنده است. هر روز خودش را به چالش می کشد تا بهتر شود. او بهترین است. رونالدو نماد بزرگترین باشگاه اروپا و دنیاست. به عنوان یک پرتغالی از روندش خوشحال هستم.”

سوسا گفت که تیمش در “گروه بسیار ” مشکلی قرار گرفته است و افزود :” امسال بودجه خوبی در اختیار داشتیم. نتایج خوبی کسب کردیم و خرسند هستیم. با این بودجهع می توان فوتبالی جذاب را ارائه دادو دوست داریم هر روز صبح تمرین کنیم تا به بهترین شکل بازی کنیم. با شجاعت و شهامت به جلو حرکت می کنیم. این ها اساس های بازی ما مقابل رئال خواهند بود.”

مربی بازل در ادامه گفت :” برای رقابت با رئال و لیورپول که روی هم پانزده بار قهرمان اروپا شده اند هیجان زده  هستیم. می خواهیم به جلو حرکت کنیم و به روند پنج سال اخیرمان ادامه دهیم. می خواهیم با شهامت و جاه طلبی حرکت کنیم. این یک گام بسیار مهم برای ماسست.”

وی در مورد شکست اخیر تیمش مقابل گرس هاپرز بیان کرد:”این یک بازی متفاوت مقابل یک حریف متفاوت خواهد بود. تلاش خود را انجام خواهیم داد تا موفق شویم. این یک پروسه سه ماهه است. تلاش خود را انجام خواهیم داد و امیدواریم موفق شویم.”

سوسا در مورد عملکرد کاکیتانی ، بازیکن ژاپنی تیمش گفت :” بازیکن بسیار ارزشمند و تکنیکی است. سرعت خوبی دارد و به تیم در طول فصل خیلی کمک کرده است.”

مربی بازل در پایان گفت :” یک فرصت تاریخی پیش روی ماست و با توجه به شخصیت تیمی می خواهیم پیروز شویم.”