مرجع خبری رئال مادرید : زمانی که رئال مادرید عمل جراحی سرجیو راموس کاپیتان تیم را رسما تایید کرد، بسیاری از رئالی ها نگران بودند. در حقیقت رئال مادرید در سالهای اخیر هر زمان که راموس را نداشت به مشکل می خورد. در واقع به استثنای پیروزی در مرحله گروهی چمپیونزلیگ مقابل اینتر، رئال مادرید به خصوص در اروپا بارها از نبود راموس زخم خورده بود و شکست های وحشتناکی را تجربه کرده بود. رئال در این فصل در نبود راموس دو شکست مقابل شاختار، یک برد، یک تساوی و یک شکست در لالیگا و یک شکست مقابل آلکویانو در کوپا را تجربه کرده بود.

اما به نظر می رسد که بازیکنان رئال مادرید راه موفقیت بدون کاپیتان راموس را پیدا کرده اند و پیروزی درخشان مقابل آتالانتا نیز این حس را ایجاد کرد. رئال تا قبل از بازی با آتالانتا  در هشت تا از ده بازی اروپایی اخیرش بدون راموس شکست خورده بود که حذف در مقابل سیتی و آژاکس در چمپیونزلیگ ، رفت و برگشتی شدن مقابل زسکا در مرحله گروهی، شکست سنگین در مقابل پی اس جی در پاریس و … بخشی از این نتایج بودند.

اما در بازیهای اخیر حس و حال رئال بهتر است. در حقیقت رئال مادرید از زمان مصدومیت راموس نتایج بدی هم نگرفته است. به استثنای شکست مقابل لوانته (که رئال تقریبا در کل بازی ده نفره بود)، رئال به پنج برد پیاپی رسیده و انگار راه بردن بدون کاپیتان خود را پیدا کرده است. البته در این میان نباید از نقش ناچو غافل شد که زوج فوق العاده ای را در کنار واران تشکیل داده است و این دو با تلاش و غیرت خود در رئال فوق العاده کار کرده اند.