مرجع خبري رئال مادريد : زین الدین زیدان، مربی کاستیا از کریم بنزما حمایت کرد. وی گفت :” در بازی بعدی گل می زند و همه چیز عوض می شود.”

بنزما پس از به ثمر رساندن دو گل در 18 بازی اخیر رئا مورد انتقاد است اما زیزو می گوید:” بنزما مهاجم شماره یک رئال است اما اخیرا گل نزده است. انتقادات همیشه وجود دارند. چه در رئال و چه در تیم ملی فرانسه باید گل بزند. این هم خودش می داند و هم بقیه. توقعات از او بیشتر است. پارسال به او نزدیک بودم. حالا دغدغه ام جای دیگری است و از او دور شده ام. در بازی بعدی گل می زند و شرایط عوض می شود.”

بازیکن اسبق رئال در مورد زندگی جدیدش به عنوان سرمرب کاستیای گفت :” حس خوبی دارم. از ترکیب جوانی که در اختیار درم راضی هستم. می توانم دست به کارهای متفاوتی نسبت به زمان حضورم در تیم اصلی بزنم. از حضور در کنار آنچلوتی خیلی خوشحال بودم  اما می خواستم که قدرت بیشتری داشته باشم. فرصت حضور در بوردو را داشتم اما این انتقال عملی نشد. می خواستم در کاستیا بمانم و این فرصت را از دست ندادم.”

وی در مورد پیشنهاد بوردو گفت :” با ژان لوئیز تریائود، مدیر این باشگاه در مادرید بحث کردم. به من گفت که خریدهای زیادی توسط این باشگاه انجام نمی شد. بعد از آن تصمیم خود مرا گرفتم. می خواستم امسال در کاستیا بمانم و بعد از آن ببینیم که چه می شود. انگیزه و هدف  لازم برای حضور در یک تیم دسته اولی را دارم. ”

زیدان در مورد شرایط مشکل کاستیا گفت:” باید سخت تلاش کنیم تا اوضاع عوض شود. با شکست شروع کردیم اما پس از سه بازی بالاخره این هفته یروز شدیم. از  شاگردانم راضی هستم. تا کنون خوش شانس نبودیم و لیاقتمان بیشتر بود